Er staan 2 miljoen Nederlandstalige accommodatie reviews op Zoover. Dat vieren wij uiteraard met jou! En daarom maakt iedereen die voor 10 september een vakantie review achterlaat op Zoover kans op meerdere te gekke prijzen.

UPDATE: deze actie is afgelopen. Je kunt natuurlijk altijd nog een review achterlaten, maar daarmee maak je geen kans meer op onderstaande prijzen.

Jouw review

De miljoenen reviews op Zoover helpen de Nederlandse vakantieganger al jaren met het vinden van zijn of haar perfecte vakantie.

Nieuw op Zoover: de ‘dit-wil-ik-niet-op-mijn-vakantie-check’

Waarom altijd alleen maar kiezen wat je wel wilt in plaats van absoluut niet? Met de ‘dit-wil-ik-niet-op-mijn-vakantie-check’ kun je vanaf nu aangeven wat je juist niet op vakantie wilt. Zo helpen wij jou nog beter met het vinden van de perfecte vakantie!

De vakantie-ergernissen waaruit je kunt kiezen zijn tot stand gekomen door duizenden Zoover reviews te analyseren.

Hierop zijn actievoorwaarden van toepassing

Schrijf tot en met zondag 22 juli 2018 een review op Zoover en maak kans op een reischeque t.w.v. €400 voor een vakantie naar Italië

Uitgelichte berichten

Redactie