Wij bereiken deze zomer 2 miljoen Nederlandse accommodatie reviews op Zoover. Dat vieren wij uiteraard met jou! En daarom maakt iedereen die voor 10 september een vakantie review achterlaat op Zoover kans op meerdere te gekke prijzen.

Jouw review

De miljoenen reviews op Zoover helpen de Nederlandse vakantieganger al jaren met het vinden van zijn of haar perfecte vakantie.

Nieuw op Zoover: de ‘dit-wil-ik-niet-op-mijn-vakantie-check’

Waarom altijd alleen maar kiezen wat je wel wilt in plaats van absoluut niet? Met de ‘dit-wil-ik-niet-op-mijn-vakantie-check’ kun je vanaf nu aangeven wat je juist niet op vakantie wilt. Zo helpen wij jou nog beter met het vinden van de perfecte vakantie!

De vakantie-ergernissen waaruit je kunt kiezen zijn tot stand gekomen door duizenden Zoover reviews te analyseren.

Hierop zijn actievoorwaarden van toepassing

Wij bereiken deze zomer 2 miljoen Nederlandse accommodatie reviews op Zoover. Dat vieren wij uiteraard met jou! En daarom maakt iedereen die voor 10 september een vakantie review achterlaat op Zoover kans op weekendjes weg, een reischeque t.w.v. €400,-, koffers en nog veel meer.

Chris

Redacteur