Elf november is de dag, dat mijn lichtje dat mijn lichtje. Elf november is de dag, dat mijn lichtje branden mag. Als vanavond de deurbel gaat, zo rond etenstijd, dan weet je hoe laat het is. Dan staat het kind van de buren zingend voor de deur en vraagt het ‘subtiel’ en dringend om een snoepje, of twee.

Catamaran

Op de redactie gaan er bij ons hele andere lampionnetjes branden als we het over Sint Maarten hebben. Onze gedachten gaan naar de Antillen in het Caribische gebied, want wat zouden we graag overwinteren op Sint Maarten, misschien wel het mooiste eiland van de Antillen.

Wat we daar willen gaan doen? Misschien wel een mini vliegtuigje boeken – of gewoon de boot – en een dagje naar het nabijgelegen eiland Saba. Volgens vakantiegangers op Zoover kun je daar namelijk fantastisch wandelen, en het is er totaal niet toeristisch. Er zijn slechts drie dorpjes waar je wat kunt eten of drinken.

Saba

Wat we ook kunnen doen is een catamaran huren en rondom Sint Maarten heerlijk gaan snorkelen. Het lijkt ons fantastisch om het onderwaterleven van dichtbij te bekijken en mee te zwemmen met al het moois wat je in het helder blauwe zeewater tegenkomt…

En als we dan toch aan het dagdromen zijn, laten we dan ook meteen kijken waar we het liefst zouden slapen tijdens deze winterzonvakantie. Kiezen we voor het Westin Dawn Beach Resort & Spa, of slapen we toch liever in het vertrouwde Hotel Holland House Beach? Beide accommodaties zien er onwerkelijk mooi uit. Welke zou jij kiezen?

Schrijf een review op Zoover over een bestemming, accommodatie of bezienswaardigheid en help andere vakantiegangers!

Uitgelichte berichten

Redactie