De grootste en populairste campings van Frankrijk en Italië met een super beoordeling door jullie. Wij zetten de tien favorieten en allergrootsten voor je op een rij.

Camping l'hirondelle

Camping l’hirondelle

Camping l’Hirondelle – 7,6

Reviewer Rachel geeft deze camping een mooie 8: ‘Camping is prachtig gelegen tussen de bergen. Uitzicht vanaf riviertje en zwembad is formidabel. Omdat de camping langgerekt maar smal is konden wij aan beide kanten van de omgeving genieten.’ Dat klinkt als op en top genieten in Frankrijk.

Camping Valle Gaia

Camping Valle Gaia

Camping Valle Gaia – 8,6

Deze Italiaanse camping heeft de familie Lugtenberg een fijne vakantie bezorgd: ‘Bijna 3 weken lang op Valle Gaia gestaan. We hebben een ongelooflijk goed verblijf gehad. De camping is van medium formaat, dus het masale toerisme hoef je daar echt niet te verwachtten.’

Camping Du Parc

Camping Du Parc

Camping Du Parc – 8,4

Wat een goede cijfers scoren deze campings! Ook Camping Du Parc, vlakbij het Gardameer en op tien minuten loopafstand van Lasize haalt allemaal mooie beoordelingen op. En kijk zelf maar naar de mooie foto’s.

Camping Isolino

Camping Isolino

Camping Isolino – 7,9

Dit zwemparadijs ziet er natuurlijk helemaal te gek uit. We lezen in de reviews dat het animatieteam goed werk levert, het zwembad super is en de ijsjes heerlijk smaken. Extra fijn: veel vakantiegangers hebben al tips achtergelaten.

Camping Piani di Clodia

Camping Piani di Clodia

Camping Piani di Clodia – 8,1

‘Hele leuke camping met veel faciliteiten voor jong en oud. Leuke zwembaden, animatie lekker ijs en goed restaurant. De omgeving is ook erg leuk met leuke plaatsjes.’ Dat klinkt als een fijne plek om je vakantie te vieren.

Camping Verdon Parc

Camping Verdon Parc

Camping Verdon Parc – 7,6

Ons lijstje bestaat niet enkel uit Italiaanse campings, deze supercamping ligt in de Provence, Frankrijk. De camping is gelegen aan rivier de verdon en heeft ruime staanplaatsen waar je ook je auto op kan parkeren. De plekken zijn goed gescheiden van elkaar. Klinkt dat goed? Check dan hier alle reviews.

Camping Les Cascades

Camping Les Cascades

Camping Les Cascades – 8,2

Nog zo’n Franse topper, gelegen in de Languedoc – Roussillon en voorzien van Zoover Award Orange. ‘Het is een prachtige camping met mooie ruime plekken. Eventjes lopen en je bent zo bij de rotsen, waar je heerlijk kunt zwemmen, zonnen en van de rotsen springen.’ Meer weten? Check het hier.

Camping Del Sole

Camping Del Sole

Camping del Sole – 7,9

Een van de vakantiegangers zegt over deze camping: ‘Het is hier rustig, maar wel levendig en bruisend. Een heerlijke omgeving met prachtig water en leuke dorpjes.’ De foto’s zien er in ieder geval erg goed uit.

Camping Fornella

Camping Fornella

Camping Fornella – 8,3

‘Het onderhoud en de uitstraling van de camping is goed, mooi en relaxed. De vakantie is hier echt in goede handen!’ Dat zijn nog eens mooie woorden uit een van de vele reviews. Een aanrader aan het Gardameer dus!

Camping La Plage Fleurie

Camping La Plage Fleurie

Camping Plage la Fleurie – 7,1

We eindigen onze lijst met een heerlijke camping in de Ardeche. Een van de vele reviews luidt: ‘We zaten met onze caravan aan de rivierkant hele grote ruime plekken heerlijk onder de bomen.’ Nieuwsgierig? Ontdek hier meer informatie.

Wij zijn benieuwd naar jouw supercamping. Laat je het ons weten op Zoover.nl?

Stuur jouw mooiste Vakantiefoto in en maak kans op fantastische prijzen.

Redactie

Redacteur