Hoe vaak typ jij stiekem ‘last minute naar de zon’ in op jouw laptop? Wij geven het direct toe: wij doen het constant. Het is nou eenmaal een fijne bezigheid op die drukke maandagmorgen of druilerige zomerdag. Gelukkig voorzien jullie ons van een dagelijkse stroom aan jaloersmakend mooi fotomateriaal, zoals deze van de Kaapverdische eilanden!

Kaapverdische eilanden op haar allermooist

Waarom je jouw kantoor, file of treincoupe moet inwisselen voor de Kaapverdische Eilanden? Aan jullie reviews te zien is het antwoord duidelijk. Omdat je er adembenemend mooie all-inclusive resorts vindt (check onder andere het populaire Hotel Riu Touareg of het paradijselijke ClubHotel Riu Funana). En omdat je er prachtige stranden en gezellige havenstadjes hebt (sla vooral Mindelo niet over). Jullie mooiste vakantiefoto’s van de Kaapverdische Eilanden bewijzen: het is er echt zo mooi als het klinkt!

Jullie mooiste vakantiefoto’s van Tarrafal

Ben je nog niet helemaal overtuigd? Check dan deze fotoserie van het authentieke havenstadje Tarrafal op het zuidelijke eiland Santiago. Het is volgens reviewer Jacqueline: ‘Heerlijk uitwaaien en gezellig eten’. Langs de gemoedelijke vishaven liggen misschien wel de mooiste en rustigste stranden van alle Kaapverdische Eilanden. Reviewer Desiree voegde een paar van haar mooiste vakantiefoto’s toe en schrijft: ‘Het is leuk om te zien hoe de lokale bevolking op de net aangekomen vissersbootjes afkomt om vis te kopen‘.

Kaapverdische eilanden vanaf een strandstoel

Jullie vakantiefoto’s van Boavista Social Club Sal Rei geven de doorslag: Kaapverdische Eilanden, here we come! Bedankt, Marina, Pascal, Sonja en al die andere Zoover Reviewers voor jullie vakantiefoto’s! We hebben weinig toe te voegen aan dit overdonderde materiaal. Ok, misschien alleen nog één van jullie quotes… ‘Wauw, wat een supervakantie‘ schrijft Sonja over Boa Vista, ‘Hier bieden ze het totaalpakket van avontuur, rust en culinair genot.

Ben jij één van de geluksvogels die de Kaapverdische Eilanden heeft bezocht? Deel je review en laat je mooiste vakantiefoto’s achter!

Wij bereiken deze zomer 2 miljoen Nederlandse accommodatie reviews op Zoover. Dat vieren wij uiteraard met jou! En daarom maakt iedereen die voor 10 september een vakantie review achterlaat op Zoover kans op weekendjes weg, een reischeque t.w.v. €400,-, koffers en nog veel meer.

Sylvia

Redacteur