Maak kennis met onze redactie

Onze kleurrijke berichten worden geschreven door echte wereldreizigers in alle soorten en maten. Lijkt het jou ook leuk om je ervaringen te delen op ons weblog? Meld je aan via de button onderaan deze site of stuur een mailtje naar webredactie[@]zoover.nl

Chris

Houdt wel van een goede vakantie. Verder update ik graag anderen met de leukste nieuwtjes, tips en inspiratie!

Christine

Tekstschrijver en blogger die het liefst altijd op vakantie is. Gek op rommelmarkten, stedentrips en shoppen in buitenlandse supermarkten.

Fleur

Tekstschrijver en vakantieliefhebber (32 jaar). Gespecialiseerd in vakanties op de bonnefooi. Houdt van festivals, heel veel zon en culinaire tripjes. Neemt altijd haar hardloopschoenen mee op reis! Lievelingsbestemmingen: Griekenland, Italië, Argentinië en Indonesië.

Karlijn

Verslaafd aan reizen en nooit op pad zonder camera. Is 37 jaar, houdt van actieve rondreizen, eilanden en stedentrips. Slaapt het liefst in bijzondere boutiquehotels.

Laura

Vindt bloggen één van de leukste dingen op aarde. Houdt daarnaast minstens zoveel van Italiaanse mozzarella en reist daarvoor regelmatig naar de schoen van haar lievelingsland. Bovenaan bucketlist: Noorderlicht bewonderen.

Laurien

Creatieve content creator (33), stedentrip lover en vakanties met baby. Gaat in Europese steden op zoek naar hotspots en lekkere koffie. Verliefd op Amsterdam, taalsensitief en mama. Een zwak voor Scandinavië.

Marloes

Dertigjarige gepensioneerde skilerares, groot wintersportfan en liefhebber van de bergen. Stadsmeisje in hart en nieren met grote voorliefde voor budgetvakanties, maar gaat ook graag met de daktent op pad naar bestemming onbekend. Betaalt de huur indirect met woorden en droomt ervan digital nomad te worden. “De één spaart postzegels, de ander designertassen. Ik spaar reizen en vakantiedagen.” Hoog op het verlanglijstje: IJsland.

Michèle

Freelance journalist. Gek op reizen, zowel luxe als primitief, in zomer en winter, samen met man en kids of in m’n uppie. Bovenaan mijn verlanglijst: Iran.

Sylvia

Tekstschrijver en redacteur (32 jaar). Is gek op Scandinavië, verkent graag alle uithoeken van het Middellandse Zeegebied en is ervaringsdeskundige in het reizen met kleine kinderen. Samen met haar gezin gaat ze op zoek naar vreemde oorden, zonnige steden en de allermooiste hardlooproutes.

Wil je ook schrijven voor ons weblog?

Lijkt het jou ook leuk om artikelen te schrijven voor dit weblog? Neem dan contact met ons op!

Stuur ons een e-mail

Volg ons ook op Instagram

Op Zoover vind je vakantie beoordelingen voor en door reizigers. Op Zoover geven reizigers beoordelingen van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en meer. Wat dacht je bijvoorbeeld van de meest kindvriendelijke campings, de beste hotels voor een weekendje weg op stedentrip of de hotels met de beste prijs/kwaliteitverhouding voor een goedkope vakantie? De reviews zijn allemaal terug te vinden op Zoover wanneer je zoekt op een accommodatie of vakantiebestemming. Daarnaast zijn er ook vakantiefoto’s en video’s van accommodaties en bestemmingen te zien. Je vakantie boeken begint hier!