Maak kennis met onze redactie

Onze kleurrijke berichten worden geschreven door echte wereldreizigers in alle soorten en maten. Lijkt het jou ook leuk om je ervaringen te delen op ons weblog? Meld je aan via de button onderaan deze site of stuur een mailtje naar webredactie[@]zoover.nl

Chris

Leeftijd: 25
Gek op: muziek, GIFjes, fotografie, festivals, vrienden
Reist met: vriend
Specialiteit: wintersport, stedentrip, dagje uit
Favoriete bestemmingen: Griekenland, Spanje, Balkan

Christine

Leeftijd: 34
Gek op: rommelmarkten en shoppen in buitenlandse supermarkten
Reist met: iedereen die me lief is
Specialiteit: stedentrips, roadtrips en verre reizen
Favoriete bestemmingen: Moskou, Tokyo, Antwerpen, Andalusië en heel Portugal

Fleur

Leeftijd: 33
Gek op: festivals, zon en reizen op de bonnefooi
Reist met: vriend en vrienden
Specialiteit: Zomerzonvakantie, actieve/sportieve vakantie en stedentrips
Favoriete bestemmingen: Griekenland, Italië, Argentinië en Indonesië
Travel quote: “Traveling – it leaves you speechless, then turns you into a storyteller.” (Ibn Battuta)

Karlijn

Leeftijd: 37
Gek op: verre reizen, fotografie, boutiquehotels, tropische eilanden en roadtrips
Reist met: vriend
Specialiteit: verre reizen en stedentrips
Favoriete bestemmingen: Indonesië, Japan en Griekenland
Travel quote: ‘I haven’t been everywhere, but it’s on my list’

Laura

Vindt bloggen één van de leukste dingen op aarde. Houdt daarnaast minstens zoveel van Italiaanse mozzarella en reist daarvoor regelmatig naar de schoen van haar lievelingsland. Bovenaan bucketlist: Noorderlicht bewonderen.

Laurien

Leeftijd: 33
Gek op: fotograferen, poezen, koffie, online shoppen, mijn werk, gezin en vrienden, Amsterdam
Reist met: vriendinnen, man en baby Lev
Specialiteit: stedentrip, dagje uit, shopping
Favoriete bestemmingen: Kopenhagen, Barcelona, Parijs
Travel quote: ‘collect moments, not things’

Marloes

Leeftijd: 30
Gek op: de stad, skiën, budgetvakanties, schrijven, mode
Reist met: vriend, vriendinnen, mams en broerlief
Specialiteit: stedentrips, roadtrips, wintersport en budgetreizen
Favoriete bestemmingen: Oostenrijk, Nederland, Oost-Europa
Travel quote: ‘De één spaart postzegels, de ander designertassen. Ik spaar bestemmingen en vakantiedagen.’

Michèle

Leeftijd: 40
Gek op: dansen, reizen, yoga
Reist met: man en kinderen, vriendinnen
Specialiteit: verre reizen, stedentrip, dagje uit
Favoriete bestemmingen: Ibiza, Zuid-Afrika, Marrakech
Travel quote: Explore. Dream. Discover.

Sylvia

Leeftijd: 32 jaar
Gek op: hardlopen, yoga, schrijven, kamperen en lange treinreizen naar verre uithoeken
Reist met: mijn vriend en ons zoontje (2)
Specialiteit: actieve vakanties, stedentrips en verre reizen
Favoriete bestemmingen: Scandinavië, Italië, de Balkan, Turkije
Travel quote: ‘to travel is to live’ (Hans Christian Andersen)

Wil je ook schrijven voor ons weblog?

Lijkt het jou ook leuk om artikelen te schrijven voor dit weblog? Neem dan contact met ons op!

Stuur ons een e-mail

Volg ons ook op Instagram

Op Zoover vind je vakantie beoordelingen voor en door reizigers. Op Zoover geven reizigers beoordelingen van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en meer. Wat dacht je bijvoorbeeld van de meest kindvriendelijke campings, de beste hotels voor een weekendje weg op stedentrip of de hotels met de beste prijs/kwaliteitverhouding voor een goedkope vakantie? De reviews zijn allemaal terug te vinden op Zoover wanneer je zoekt op een accommodatie of vakantiebestemming. Daarnaast zijn er ook vakantiefoto’s en video’s van accommodaties en bestemmingen te zien. Je vakantie boeken begint hier!