We belden met een camperfanaat op het moment dat hij met zijn camper in Zuid-Frankrijk op vakantie was. Hij tipte de meest exorbitante mobilhome merken. Wij presenteren: de meest spectaculaire campers!

Niesmann + bischoff

Wat een pracht en praal! Maar dit merk focust zich niet enkel op comfort, ook op veiligheid! Zo is Niesmann + bischoff het eerste campermerk dat ook airbags heeft geïntegreerd. Veilig reizen dus! Als je dan ook nog op een goed beoordeelde camping in Frankrijk staat, kan je vakantie niet meer stuk.

Morelo

Dan gaan we een stapje luxer met Morelo. Dit merk staat gelijk aan klasse en elegantie. Innovatie en kwalitatieve materialen maken de campers uniek. We zien op de foto’s dat je slaapkamer op een podium is gebouwd en dat je je – ahum – Porsche in de achterkant kwijt kan. Handig!

Concorde

Ook hier kun je je auto achterin kwijt, voor het geval je een leuk stadje in wil zonder al te veel gedoe. Een giga keuken en leefruimte maakt deze mobilhome ongelooflijk comfortabel. Een hotelsuite op wielen. Kun je heerlijk chiq langs de beste campings in Italië cruisen.

Variomobil

Opmerkelijk is dat al deze merken van Duitse komaf zijn. En van een beetje Duitse degelijkheid houden wij wel. Variomobil staat bekend om zijn enorm grote – ja het kan nog groter – mobilhomes. Mocht je dus met groot gezin op pad gaan, of behoefte hebben aan meer leefruimte, is dit je merk!

We zijn benieuwd of een camper ook jouw favoriete manier van reizen is. En of zo’n luxe exemplaar nog op jouw wishlist staat. Laat het ons weten in de comments!

Volg jij Zoover al op Facebook en Instagram? Klik op onderstaande buttons en blijf op de hoogte van topaccommodaties, vakantie-inspiratie en -nieuws.

Lieneke

Redacteur