3x jullie favoriete blogs over dagjes uit in Nederland

Redactie - 9 oktober 2017

3x jullie favoriete blogs over dagjes uit in Nederland

Redactie - 9 oktober 2017

Wist je dat het Zeeuwse strand van Zoutelande een van de best gewaardeerde stranden van Nederland is? En dat je in het Gelderse Hattem een topdag kunt beleven in het Bakkerijmuseum? Check deze en nog veel meer tips in onze drie meest gelezen blogs over dagjes uit in Nederland.

Grachten van Delft

Grachten van Delft

Leuke winkelsteden in Nederland

Dat Maastricht en Haarlem goede bestemmingen zijn voor een dagje shoppen, blijkt elk jaar weer uit de toplijstjes. Maar er zijn nog zoveel méér leuke winkelsteden in Nederland! Onze blogger Christine vond het tijd voor een uitgebreider toplijstje en dook in jullie reviews. Het resultaat? Check haar razend populaire blog ‘7x leuke Shopsteden in Nederland‘.

Voor welk van de shopsteden kies jij voor jouw volgende dagjes uit in Nederland? Wij zijn vooral benieuwd naar de binnenstad van Delft. Al was het alleen al omdat een dagje shoppen hier het ultieme excuus is voor een overnachting in goed gewaardeerde accommodaties als Hotel De Emauspoort (review score: 9,3) of de Soul Inn (review score: 9,4).

Strand Nederland natuur

Best gewaardeerde stranden van Nederland

Er is geen twijfel over mogelijk. Het strand van Zoutelande is dit jaar het best gewaardeerde strand van Nederland. Met een gemiddelde score van een 9,3 torent de Zeeuwse zee hoog boven de andere stranden in de top tien uit. Lijkt het je toch wat ver voor een dagje uit, dat zuidwestelijke puntje van het land? Ook Egmond aan Zee, Katwijk en de Waddeneilanden doen het goed.

Check alle resultaten in een van onze meest gelezen blogs: ‘Dit zijn de 10 best gewaardeerde stranden van Nederland‘.

[article href=”http://www.zoover.nl/blog/dagje-uit/7-x-gratis-dagje-zomervakantie/”]

efteling2Best gewaardeerde dagjes uit in Nederland

Elk jaar is het weer spannend. Want welk museum, pretpark of dierentuin krijgt dit keer jullie hoogste scores? De winnaar van dit jaar was een echte verrassing. Hoewel jullie massaal vrolijk werden van pretparken als de Efteling en Walibi Holland, staan die niet in de top 3 van best gewaardeerde dagjes uit in Nederland. Ook Aqua Zoo Leeuwarden en Safaripark Beekse Bergen moeten genoegen nemen met een 5de en 4de plek.

Hoe die top 3 er dan wel uitziet? Check de volledige uitkomst in de blog ‘De 10 best gewaardeerde dagjes uit in Nederland‘. Een tipje van de sluier: Jullie gaan blijkbaar nóg liever bubbelen in een Wellness centrum of taart bakken in het Bakkerijmuseum!

Wat zijn jouw favoriete bestemmingen voor dagjes uit in Nederland? Laat het ons weten en schrijf een review