Zoover Award voor Speelstad Oranje

Speelstad Oranje heeft dit jaar de Zoover Award voor Beste attractiepark van Nederland gewonnen. De bijbehorende Award nam General manager, Sarah Kamman, maandag op het terrein in het Drentse Oranje in ontvangst.

De uitreiking is de formele bezegeling van de Award. Zoover vergeeft dit jaar naast de Award voor beste attractiepark ook een Award voor beste dierenpark van Nederland. Beide Awards zijn publieksprijzen en worden vergeven aan de hand van de beoordelingen op de vergelijkingssite Zoover.

Speelstad Oranje is heel blij met de uitverkiezing: “De beoordelingen op Zoover zijn voor ons veel waard, het geeft erkenning voor hetgeen we doen. Dat het juist de consument is die ons deze prijs bezorgt maakt de Award van nog grotere waarde”. Speelstad Oranje doet er veel aan om de kwaliteit te verbeteren: “wij zijn continu bezig met vernieuwingen in het park die een bezoek nog leuker maakt en om kwaliteit en veiligheid te waarborgen” vervolgt Kamman.

De bezoekers van het attractiepark zijn erg tevreden over het park en geven Speelstad Oranje een gemiddeld cijfer van een 9.2. Vooral het speelplezier van de kinderen en de goede prijs kwaliteitverhouding worden genoemd. Daarnaast zijn de korte wachttijden een groot pluspunt aldus de beoordelingen op Zoover.

Scores

De titel ‘Het beste attractiepark van Nederland’ is gebaseerd op de gemiddeld score van de algemene waardering van de bezoekers van Zoover. Speelstad Oranje scoort een 9.2.

Zoover is de grootste beoordelingssite van Nederland en ziet het als haar taak om eerlijke informatie te verschaffen aan consumenten, zodat iedereen een eerlijke keuze kan maken. Onafhankelijke informatievrijheid is daarbij een vereiste. Zoover heeft 1,2 miljoen beoordelingen van accommodaties, landen, steden, bezienswaardigheden over de hele wereld. Zoover is actief in 22 landen.

Over Speelstad Oranje

Speelstad Oranje is een overdekt speelparadijs en is gevestigd in het Drentse Oranje. Ieder kind gaat compleet uit z’n dak in dit overdekte speelparadijs! In Speelstad Oranje beleeft jong en oud buitengewoon veel binnenpret. Dit reusachtige overdekte attractiepark staat garant voor urenlang overdekt speelplezier! Een ideale locatie om ook met slecht weer te genieten van een dagje uit met de hele familie of lekker weg met het gezin. U heeft geen kind aan de kinderen!

Geschreven door

Chris

Houdt wel van een goede vakantie. Verder update ik graag anderen met de leukste nieuwtjes, tips en inspiratie!

Schrijf een review over je vakantie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Naar het formulier

Deel dit bericht: Mail Twitter Facebook