Je vakantievoorpret begint hier! Deze zomer lichten wij elke week een populair vakantieland voor je uit. Van lekkerste eten tot beste accommodaties en leukste tips. En het mooie is dat je ook elke week kans maakt op een vakantie naar het land van die week. Deze week in de spotlight: Duitsland!

Maak kans op een vakantie voor twee naar het Duitse Sauerland

Zin om er deze zomer of in het najaar nog even lekker tussenuit te gaan? Deze week maak je kans op een 4-daags verblijf in Design Hotel Sauerland in Duitsland. Je maakt tot en met zondag 30 juli kans door een vakantie review achter te laten op Zoover. Inbegrepen in het 4-daags arrangement is:

• 3x overnachten
  • 3x ontbijt
  • 3x viergangendiner of buffet
  • Gratis parkeren

Je hoeft niet perse een review over een eerdere vakantie in Duitsland te schrijven. Het mag over elke vakantie gaan! Jouw review helpt andere Nederlanders met het vinden van hun perfecte vakantie. Deze prijs wordt mede mogelijk gemaakt door Voordeeluitjes.nl.

Klik hier om aan je review te beginnen!

De Zoover Vakantieweken

De komende negen weken geven wij je elke week de beste tips, handige informatie en leukste foto’s en filmpjes van een populair vakantieland. Wil jij op de hoogte blijven en sowieso altijd als eerste de leukste vakantieberichten ontvangen?

Eerdere winnaars

Natuurlijk maak je elke week kans op een gave prijs richting het land dat we uitlichten. Hieronder zie je de eerdere winnaars van de Zoover Vakantieweken.

• Lang weekend in boomhuis duincamping Geversduin in Castricum – Peter en Brenda Wielinga
  • Week lang all-inclusive Grand Park Lara in Turkije – Carla Keemink
  • Een vakantiecheque van €500,- voor Spanje – Jan Dokter
  • Week lang in stacaravan of luxe chalet op RCN Port l’Epine in Frankrijk – Henri Buitenhuis
  • Verblijf in hotel Panorama op het Griekse eiland Lesbos – Peter Spruit en Ida Brouwer
  • Vakantiecheque van €500,- voor Oostenrijk – Freerk en Afke Draaisma

Op deze actie zijn actievoorwaarden van toepassing

Je vakantievoorpret begint hier! Elke week lichten we een populair vakantieland uit. Deze week draait alles om Duitsland en maak je kans op een 4-daags verblijf in Sauerland. Deze prijs wordt mede mogelijk gemaakt door Voordeeluitjes.nl.

Chris

Redacteur