RCNEen weekend, een week in voor- of najaar, een superlange zomervakantie? Wat uw plannen ook zijn, op één van de prachtige RCN-vakantieparken in Nederland en in Frankrijk vindt u alles voor een ideale vakantietijd.

Kies uit een vorstelijk aanbod van populaire kampeerplekken, mooie bungalows en sfeervolle chalets. RCN is uw favoriete bestemming, het hele jaar door.

Welkom op één van de 9 vakantieparken van RCN in Nederland

Wat een ruimte, wat een uitzicht, wat een groen om u heen! Kamperen bij RCN in Nederland betekent heel veel buiten zijn. Tevens biedt RCN u een ruime keuze aan comfortabele accommodaties: Finse bungalows, knusse appartementen met terras, (familie)bungalows in het bos, allemaal midden in het groen.

“We zijn op vier verschillende parken van RCN geweest, stuk voor stuk voor herhaling vatbaar. Nu op naar de andere vijf!”

7 campings op de mooiste plekjes in Frankrijk

Van witte bergtoppen tot groene dalen, van kolkende rivieren tot verstilde meren, van Côte d’Azur tot Atlantische kust, bij RCN in Frankrijk wacht u een enorme variatie aan natuurschoon. Wandelen, varen, fietsen, u kunt iedere dag wat anders doen. Wat alle locaties van RCN met elkaar gemeen hebben? De schitterende omgeving en vrolijke kinderen, ze kunnen bij ons volop spelen en van alles beleven. Met RCN kiest u altijd voor een unieke vakantieplek: uniek wat de ruimte betreft, de aandacht voor de individuele gast, de kindvriendelijkheid en de schitterende ligging.

“Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt met het dagelijkse recreatieprogramma. Wij hebben al weer geboekt voor volgend jaar!”

Altijd een aanbieding die bij u past

Of u nu van een lekker luie vakantie houdt of juist van een heel actieve, bij RCN profiteert u altijd van aantrekkelijke kortingen op bungalow- én op kampeervakanties, het hele jaar door. Een onafhankelijk onderzoek van de Consumentengids heeft uitgewezen dat RCN maar liefst 23% goedkoper is dan andere vakantieparken! Op www.rcn.nl vindt u een overzicht van al onze aanbiedingen, hieronder vast een selectie:

Aanbiedingen in Nederland:10

Meivakantie in Nederland

Huur een bungalow, chalet of stacaravan van 29 april tot 10 mei vanaf € 395,-. Deze meivakantie aanbieding biedt u extra veel voordeel. Bij aankomst ligt er € 30,- aan RCN-daalders voor u klaar en mogen alle kinderen GRATIS een RCN-vlieger uitkiezen. Ook krijgt u een sleutelhangerzaklamp t.w.v. € 18,95 cadeau.

Bungalowvoordeel midden in het hoogseizoen

Kiest u voor een drieweekse bungalowvakantie tussen 9 juli en 20 augustus in Nederland dan ontvangt u een hele vakantieweek én twee Apple iPods t.w.v. € 150,- gratis. Ons recreatieteam is in deze periode iedere dag actief en er is heel veel te doen en te beleven.

Aanbiedingen in Frankrijk:

Extra voordelig op vakantie in mei

Verblijft u minimaal 7 nachten in één van onze stacaravans of chalets tussen 8 en 29 mei, dan ontvangt u 25% korting en verblijft u al vanaf € 25,50 per nacht per accommodatie.

25% korting op uw zomervakantie

Kiest u voor een accommodatie tussen 26 juni en 10 juli, dan ontvangt u 25% korting bij een vakantie vanaf 7 nachten. U verblijft dan al bij ons vanaf € 46,50 per nacht. Op www.rcn.nl vindt u een overzicht van al onze aanbiedingen.

Brochure aanvragen

Heeft u het RCN-Vakantiemagazine 2010 nog niet ontvangen? Vraag het dan aan via www.rcn.nl of telefonisch 0343 – 51 35 47!

Je vakantievoorpret begint hier! Elke week lichten we een populair vakantieland uit. Deze week draait alles om Duitsland en maak je kans op een 4-daags verblijf in Sauerland. Deze prijs wordt mede mogelijk gemaakt door Voordeeluitjes.nl.

Redacteur

14 april - 2010