Samen met CEWE zijn wij op zoek naar de mooiste Vakantiefoto van het Jaar. Dat doen we aan de hand van thema’s. Deze week zijn we op zoek naar de mooiste cultuurfoto’s! Stuur je oudste kerk, imposante ruïne of unieke piramide in en maak kans op mooie prijzen.

Wat kun je winnen?

De winnaars van de weekthema’s (strand, cultuur, to do, natuur), ontvangen een CEWE fotoboek t.w.v. €50.

Tot slot gaan we stemmen tussen alle weekwinnaars. Dé Vakantiefoto van het Jaar ontvangt deze fantastische hoofdprijs: 3-daagse vliegreis naar Praag voor twee personen incl. 2 hotelovernachtingen met ontbijt én een CEWE waardebon t.w.v. €50.

Extra mooi: maak ook nog eens wekelijks kans op €250 vakantiegeld. Wat moet je doen? Schrijf een review op Zoover.

Doe mee en maak kans!

De winnaars

• De 4 weekwinnaars van de fotocampagne winnen een CEWE fotoboek.
  • De 5 weekwinnaars van de reviewactie winnen €250 vakantiegeld.
  • De winnende foto van alle weekwinnaars van de fotocampagne wint een 3-daagse vliegreis naar Praag voor twee personen incl. 2 hotelovernachtingen met ontbijt én een CEWE waardebon t.w.v. €50.

• Week 37 thema strand: Siegfried Claeys
  • Week 40 thema natuur:
  • Week 40 €250 vakantiegeld:
  • Week 41 hoofdprijs:
  • Week 41 €250 vakantiegeld:

Maak ook wekelijks kans op €250 vakantiegeld. Wat moet je doen? Schrijf een review op Zoover.

Stuur jouw mooiste Vakantiefoto in en maak kans op fantastische prijzen.

Uitgelichte berichten

Redactie