Hotel Black Rock Lodge ***

Hotel Black Rock Lodge
Black Rock Lodge

1 review over Hotel Black Rock Lodge in het Nederlands

charlie, 29-7-2005

De ligging is prima en vlak aan zee maar Caye Caulker is zo klein dat dat bij bijna elk hotel het geval is. Verder is er vanuit de kamers ook niet echt een goed zicht op zee dus daarvoor hoef je hier niet naar toe. De kamers zijn erg schoon en verzorgd. Ook de badkamer die wij deelden met een andere kamer was brandschoon.

Ik heb de service toch een onvoldoende gegeven omdat we ons een paar keer onbeschoft behandeld voelden door Doris, de vrouw van de eigenaar. Afhankelijk van haar humeur wordt je afgesnauwd of geholpen. Zit je niet echt op te wachten als je lekker op vakantie bent. Al met al een prima hotel, maar niks bijzonders. Bovendien ga je toch naar Caye Caulker om te duiken of snorkelen en zal je waarschijnlijk niet veel tijd in je hotel doorbrengen

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Black Rock Lodge in Belize, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Black Rock Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Black Rock Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.