Hotel Monaco ***

Hotel Monaco
Monaco

2 reviews over Hotel Monaco in het Nederlands

Zeer goed en modern ingericht.

F.de Jong., 2-1-2009

Op doorreis bij Hotel "MANACO"geboekt.Eigenaar vertelde dat er een stalling was.

Wilde hun op Kerstavond niet storen dus de fietsen maar op slot voor de deur gezet en een restaurantje gezocht. Bij terugkomst fietsen verdwenen.Dachten "dat gaat snel in Belgie"Tot onze verwondering stonden zij in zaak binnen.

De eigenaar heeft met zijn vrouw alles naar binnen gedragen wat waaeschijnlijk niet makkelijk was.Dit was een perfecte service die ik toch openbaar wil kenbaar maken.Mijn complimenten voor deze zorgzaamheid.Kamer zeer modern en behoorlijk groot.Ontbijt zeer goed.Wij zullen dit adres niet vergeten.

F.de Jong. 26 december 2008

Gereisd met partner in december 2008

Wim Lugtenburg, 11-4-2005

Goed hotel, op loopafstand van strand en boulevard. Verwacht van de plaats Zeebrugge echter niet veel want het is

één grote haven en meer niet. Slechts in 't oude gedeelte ligt een super goed

restaurant: New Corner en dat is een grote aanrader.

Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monaco in Zeebrugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monaco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monaco scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.