8,8

Uitstekend

24 reviews over Hotel Ibis Styles in het Nederlands

Mooi hotel met zwembad en perfecte service

Sarah, 26-6-2017

- Kamer: de kamer was gezellig en werd iedere dag schoongemaakt. Wij hadden een gratis safe en een minikoelkast, meer dan genoeg opbergruimte en een enorm zachte matras!

- Ontbijt: ruime keuze aan ontbijtkoeken (chocoladekoeken, croissants, suisses), warme kant (eieren, spek, bonen in tomatensaus, worst) en koude kant (kaas, hesp, salami, groenten, yoghurt, fruit, cake,...). Lekkere koffie en chocolademelk en fruitsap die je vers kan persen. Het wafelijzer was helaas buiten gebruik tijdens ons verblijf, maar anders was alles perfect!

- Snacks: de hele dag door zijn er snacks te verkrijgen in de bar voor redelijke prijzen, de spaghetti en de macaroni met ham en kaas waren zeer lekker

- Ligging: er zijn twee tramhaltes op vijf minuten wandelen (Zeebrugge Markt & Zeebrugge Vaart) en met de auto zijn andere (bad)steden ook gemakkelijk te bereiken (Blankenberge, Brugge, Oostende,...)

- Zwembad: het verwarmde zwembad is ook een pluspunt aan het hotel, voldoende plaats en ligstoelen gratis te gebruiken

- Service: het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam, zowel aan de receptie als aan de bar. De hele dag door kan je gratis koffie, thee, water en soep verkrijgen en soms zijn er ook nog ontbijtkoeken over van bij het ontbijt. De Wi-Fi is eveneens gratis. Wij hebben ons verblijf geboekt via touroperator en kregen veel extra's, zoals gratis tickets voor Sealife Blankenberge, gratis dagpas voor de tram, welkomstdrankje, gratis parking (anders betaal je € 7,00/nacht), gratis pannenkoek met drankje of garnaalkroketten bij Bistro Old Steamer op 15 minuten wandelen van het hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

Goede ligging

Gwen, 20-11-2016

Voor wie de stad Aken wil bezoeken heeft dit hotel een zeer goede ligging. Leuke restaurants in de buurt. Centrum is 10 min lopen.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Mooi, schoon en nieuw hotel met rustige ligging

Jack, 9-9-2016

Alles was naar onze zin geen min punten, behalve dat er voor de ingang soms een rioollucht hing.
Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend hotel.

y, 7-8-2016

Hotel is schoon en de kamers mooi ruim. We hadden een familie kamer geboekt. Deze heeft 2 ruimtes maar geen tussendeur. Wel goeie bedden. Zwembad is groot genoeg en lekker verwarmd. Hele dag gratis koffie/thee verkrijgbaar tegenover de receptie. Ontbijt was lekker, wel basic. Voor de prijs wat wij hebben betaald was het uitstekend. Echter op de deur wordt er een kamer prijs vermeld van 256 euro per nacht. Die prijs heb ik er niet voor over.
Gereisd familie in augustus 2016

Prima hotel voor overnachting en ontbijt

Arnoud, 26-6-2016

Het hotel ligt vrij dicht tegen een drukke weg, dus slapen met het raam dicht en de airco aan.

Prima bedden en een goed ontbijt, ook dicht bij de kusttram opstapplaats.

Zeebrugge is geen gezellige stad, maar in de buurt zijn genoeg leuke steden om te bezoeken.

Gereisd familie in mei 2016

Voor zakelijke doeleinde zeer geschikt

Andre, 2-3-2016

Het is een vrij nieuw hotel waar momenteel een groot stuk aangebouwd wordt, waar je overdag iets last van kan hebben. mijn eerste week had ik en standaard kamer met koelkastje, TV, douche met ligbad en apart toilet. Dit is een kleine kamer met een lekker bed. De tweede week kreeg ik een suite, lekker ruim voorzien van een bankstel, stoelen en een keukentje met combimagnetron, een schuifpui naar het balkon en een aparte slaapkamer. De kamers worden netjes schoongemaakt.

Je wordt vriendelijk ontvangen in een moderne lobby, waar je je toegangskaart voor je kamer krijgt. Tegenover de balie staat een koffieautomaat(gratis) met croissantjes en chocoladebroodjes van het ontbijt. Ik heb 's nachts met het raam dicht geslapen ivm de herrie van de doorgaande weg waar ik op uit keek. Het ontbijt is goed, zeker door de zelf te persen jus d'orange en de verse broodjes. Helaas kun je maar beperkt 's avond iets eten. De bar vond ik ongezellig en duur.

Ik vind het en top hotel als zakelijk gebruiker.

Gereisd zakelijk in februari 2016

Goed hotel

Yvonne van Montfort, 31-8-2015

Binnen in het hotel was alles netjes/schoon en het ontbijt was goed. Het jammere was dat ze zelf geen avondeten verzorgden op locatie en wanneer je dus iets wilde eten was merendeel niet zonder auto of fiets te bezoeken.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk hotel nabij havens Zeebrugge.

RuBo, 14-7-2015

Een goed hotel waar service en kwaliteit goed zijn geregeld. Medewerkers ontvangen je op een goede en representatieve manier. De kamer voldoen helemaal, goed bed en sanitair. Helaas kan het raam maar 10 cm. open en is het tafeltje eigenlijk te klein om aan te werken. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer, maar wel gratis te verkrijgen nabij de receptie in koffiecorner. Handig koelkastje om eigen drankjes koel te houden en een goed ontbijt.
Gereisd zakelijk in juni 2015

Modern hotel

Kurt de bruyn, 30-6-2015

Modern net hotel met zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2015

Nieuw, gezellig hotel

Marcel, 3-1-2015

De suites zijn prachtig met balkon en keukentje, microgolf, koelkast, wastafel, maar geen kookplaat. Ontbijt is uitgebreid met vers fruitsap. De bedden zijn zalig. Eindelijk geen betonharde maar comfortabele matrassen. De kusttram stopt dichtbij. Zeker een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Styles*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles in Zeebrugge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Styles scoort een 8.8 uit 10 op basis van 24 reviews.