4,4

Onvoldoende

17 reviews over Camping Westende in het Nederlands

Fort oranje

Caravanman, 6-8-2017

Erg kleine plekken. Veel vaste gasten. Wij gaan hier nooit meer heen
Gereisd familie in januari 2017

Geen volgende keer!

ArPa, 23-7-2016

Bij aankomst was er niemand bij de receptie. Toen we buiten liepen begon er iemand te roepen en schreeuwen, het bleek de beheerder/eigenaar te zijn. Hij melde ons zeer luidruchtig "je moet de parlophone gebruiken....??". Hij bedoelde de intercom om hem te melden dat wij bij de receptie stonden. Uiteindelijk een plekje gekregen voor één nacht, aangezien wij op doorreis waren. Ik moest de caravan loskoppelen van de auto..???. Dit kwam hij uiteraard 's avond nog even controleren. Kortom een ontzettende onaardige, klantonvriendelijke en onfatsoenlijke man.
Gereisd familie in september 2014

dit nooit meer

annick, 6-6-2016

Nog nooit zo onvrienelijk behandeld, zo een onvriendelijke eigenaar.

Ik verschiet dat die man trouwens nog klanten over heeft.

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer!

Jana, 8-4-2015

-onvriendelijk!!

- licht van de douches valt na 3min uit dus is het pikken donker en moet je in je blote het licht gaan aandoen in de gang

-niet kindvriendelijk!

-kleine plaatsen

-de camping eigenaar is zo zenuwachtig bij aankomst !!

-cafetaria nooit open!

-heel slechte ligging, heel ver van het strand

-ver weg van het mooie in westende

Gereisd familie in april 2015

Het was een leuk weekend!

Ronse Peggy, 9-6-2014

Onze eerste indruk was dat het een grote camping is waar alle caravans, tenten enz. kort tegen elkaar staan.Ontvangst was vriendelijk. Onze staanplaats voor camper was achteraan, op een grasveld tussen stacaravans. Een minpuntje daarvan was dat we geen afvoerputje hadden en geen kraan, het water was te nemen aan een soort tuinslang, maar wel een rustige plaats. Sanitair was goed, het enige wat ontbrak was een trekker om voor of na het douchen proper te maken. Spijtig was ook dat het zwembad niet open was terwijl het toch heel warm weer was. Gelukkig is de zee vlakbij,straat over steken en altijd rechtdoor, een kleine wandeling.

Over het eten kunnen we niet beoordelen want we hebben er niet gegeten.

De camping is nog aan het uitbreiden, zowel staanplaatsen voor campers als voor stacaravans.

Gereisd familie in juni 2014

Al 10 jaar onze vaste stek in de zomer!

Verbrugghe, 8-4-2013

Deze camping is al 10 jaar lang onze vaste stek in de zomer!!!!! Telkens weer hebben een prachtige vakantie... De camping ligt in het hartje van westende-dorp wat het heel gezellig maakt en daarbij ligt hij op wandelafstand van de zee. Echt goed te doen met kleine kindjes. Op de camping is alles aanwezig, van animatie voor de kindjes, tot een zwembad met een redder, tot een uitstekend restaurant, traiteurdienst ... Enz... Daarnaast is de camping ook een echte familiecamping, wat het extra familiair maakt! Altijd een heel leuk weerzien ! Kortom, het blijft onze vaste favoriete stek bij uitstek
Gereisd familie in juli 1993

Super camping

fishstick, 7-12-2012

We hadden een fijne vakantie op Camping Westende. Er was veel te doen op de camping. Vooral de kinderen konden hen uitleven in het zwembad en op het speelplein. Er was ook dagelijks kinderanimatie. In het restaurant hadden ze ook kindermenu's. Ze waren heel kindvriendelijk! Alvast een aanrader met kinderen!
Gereisd familie in juli 2012

Geen aanrader

Jean Blommaert, 24-8-2012

Rommelige , lawaaerige , ongediciplineerde camping. Onveilig iedereen kan in en uit , ook s'nachts
Gereisd met partner in juli 2012

Echt nooit meer!

Aniek Lathouwers, 15-8-2012

We hebben een half uur lang moeten zoeken omdat het totaal onbereikbaar is. Vervolgens daar aangekomen kregen we een veel te kleine plaats toegewezen. We maakten even een rondje op de camping en het viel me op dat er 90% boven de 65 is, niets voor ons dus. We gingen daarna even kijken naar het sanitair, vuile urine vlekken bij het toilet. Het zwembad was niet bepaald groot en zag er niet schoon uit. Toen we de borg moesten betalen, bleek dat we niet konden pinnen op de camping. We gingen het dorp in, 'even' zoeken naar een pinautomaat. Niemand bleek te begrijpen wat we bedoelden. De stad zag er ook niet bepaald fris uit. We hebben even met de eigenaar gepraat, wat een vreselijke man! Zo onaardig heb ik nog nooit iemand ontmoet. En hij maar praten over het feit dat hij 'duizenden' mensen heeft moeten annuleren(jaja, geloof er niets van!). Dit zo gezegd te hebben, is de prijs/kwaliteitverhouding echt niet juist, het is veel te duur. Ik ga hier nooit meer heen, dat is zeker.
Gereisd met partner in augustus 2012

Fietsvakantie

Sara, 20-3-2012

Super camping! De plaatsen zijn mooi groen en rustig. Heel propere camping. Heel mooi en proper sanitair! Douchen zonder muntjes! Heerlijk toch! Lekker gegeten in het restaurant! Ideale uitvalsbasis om te fietsen in de polders of langs de kust.

Vriendelijke uitbaters, ze hebben ons leuke fietstips gegeven! Leuke ligging midden in het dorp van Westende! S avonds rustig en kalm. Hier komen we zeker terug!!!

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Westende in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Westende zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Westende scoort een 4.37 uit 10 op basis van 19 reviews.