Appartement Manhattan Palace

Appartement Manhattan Palace
Manhattan Palace

Onvoldoende

1 review over Appartement Manhattan Palace in het Nederlands

Het leek mooier dan het was

JVL, 23-10-2014

Op de foto's zag het appartement er mooi en modern uit. Eenmaal binnen bleken de meubels gammel en de matrassen keihard. Dit is absoluut geen aanrader voor rugpatienten!! De locatie direct aan het strand is wel fantastisch natuurlijk.

We hebben gehuurd via een particuliere eigenaar en dat doen we nooit meer. Hij vond het te ver rijden van zijn woonplaats om bij vertrek te komen controleren of we alles goed schoon achter hebben gelaten. Helaas was er geen mogelijkheid om dit af te kopen. Na ons vertrek hoorden we helemaal niks meer van de eigenaar. Na bijna 2 maanden kwam er eindelijk een reactie waarin geschreven werd dat we het niet netjes achter hadden gelaten wat natuurlijk complete onzin was. Discussie was zinloos, want telefoontjes en emails werden niet beantwoord. Pas na het inschakelen van een (Belgische) juridisch adviseur kwam er een antwoord en een regeling die we dan maar moesten accepteren. Er werd €50,- van de € 150,- borg ingehouden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Manhattan Palace in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Manhattan Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Manhattan Palace scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.