Camping Esmeralda

Camping Esmeralda
Esmeralda
6,7

50 reviews over Camping Esmeralda in het Nederlands

goed maar momenteel niet voor herhaalbaar vatbaar

christelle, 8-9-2017

jammer dat de staanplaatsen voor trekvaravan niet zo groot zijn . de douches en toiletten zijn aan vernieuwing toe waren niet altijd proper worden wel gepoetst maar hoe . je moet er constant opletten dat de uitwerpselen van de honden opgekuist worden of gaan zeggen op de receptie . de uitbaaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam elke dag vers brood en s'nachts wel rustig . hopelijk werken ze in de toekomst aan de kampeerplaatsen voor trekkers eventueel afgebakend met een haagje is heel moeilijk te vinden op een camping aan de belgische kust iedereen staat op elkaar gepropt op vele campings heel jammer . binnen enkele jaren nog eens opnieuw gaan kijken en we zien dan wel wat er veranderd is
Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

Mandy C., 31-7-2017

We waren met de tent,duur om enkel op het grasveld te staan zonder elektriciteit en een vies kraantje .Je moest dan ook nog jetons kopen om te douchen.1euro stuk. De douches waren voor mij ni echt proper en de straal ging naar overal behalve op je hoofd.#camping marginaal# Duur en niks gezellig!!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super!

Walter D., 24-6-2017

iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam (receptie,winkel en kantiene.)Toiletten en douches 2x per dag grondig gepoetst alles zeer proper en net! Komen zeker nog terug
Gereisd met partner in juni 2017

Primitief maar goed genoeg

anoniem, 25-7-2015

In juli 2015 was ik met 5 vriendinnen op camping Esmeralda. Super leuke tijd gehad maar de camping was veel primitiever dan we hadden verwacht. Geen kraan of stroom op de plek. Geen wifi op de camping en als je wilt douchen moet je een jeton kopen voor 1 euro = 8 minuten. Douches zijn heel vaak uitgevallen en toen moesten we naar de receptie lopen om een nieuwe douchemunt te vragen. De wc’s en douches zijn redelijk schoon. Toiletgebouw gaat om half 11 's Avonds dicht en er is geen licht. Dus als je na het stappen terug komt kun je nergens je tanden poetsen of je handen wassen. neem oordoppen mee want tenten staan heel dicht op elkaar..

Personeel is onvriendelijk. Bij aankomst meteen een waarschuwing dat we bij geluidsoverlast direct zouden worden weggestuurd. Als er een klacht binnenkomt wordt je de volgende ochtend echt meteen weggestuurd. Goede ligging, strand is vijf minuten lopen 25 minuten lopen naar het centrum. campingwinkel is drie keer niks. Aldi is maar 15 minuten lopen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

"Stelletje ..t Hollanders"

Job van Deursen, 25-7-2014

Camping Esmeralda,we kregen bij de receptie de indruk dat het personeel blij was dat je op hun camping verbleef.Met de nadruk op het woordje 'indruk'.Iedereen heeft zijn tent opgezet, het wordt wat later in de avond en dan gaat het bier natuurlijk open.Hoe kan het ook anders met een groep van 15 jongeren?Uiteindelijk was het een geslaagde avond in Blankenberge geworden.De volgende ochtend om 8 uur komt een man van het personeel naar ons en zegt dreigend dat we gelijk moeten opruimen anders zou hij ons gelijk van de camping sturen.'Ook goedemorgen'.Maar er lag inderdaad het een en ander op de grond.Keurig opgeruimd, en de rest van de dag hebben we ons goed vermaakt.Krijgen we op de vierde dag te horen dat we toch echt konden vertrekken.Reden:geluidsoverlast om 2 uur 's nachts en vandalisme. Toen iemand van ons op een beschaafde manier zei dat we niet aanwezig waren op dat tijdstip kregen we als antwoord: 'Da kan mij niks verekke'. Na veel 'zeuren' hebben we toch nog geld terug gekregen.
        Gereisd met vrienden in juli 2014

dicht bij het strand

Tkeun, 17-6-2013

Propere camping met overal vriendelijk personeel. Sanitair was proper, eten in restaurant lekker en niet duur.

Er staan veel stacaravans, de camping is dus meer gericht op vaste verblijvers. Wij vonden de trekplaatsen niet zo gezellig, misschien omdat ze niet afgebakend zijn.

Voor wie een weekendje naar zee wil, een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Matige camping

KevinVerlinde, 10-8-2012

Hier zijn ik en een paar vrienden geweest begin juli 2008. Al een tijdje geleden, maar ik herinner me nog wel ons verlof. We hebben ons kostelijk vermaakt, maar als je in groep bent is dat geen probleem, natuurlijk. Camping zelf waren veel minpunten. Sanitair is goed, maar die jettons vind ik absoluut schandalig. Ik haat het om onder timing de douche in te gaan. Ook de weide waar we stonden kon properder. Niet de beste camping van de kuststreek!!
        Gereisd met vrienden in juli 2008

Rustig en gezellig

domi-srouji, 22-7-2012

Zijn daar in juli voor een weekendje geweest en we kregen echt een heel grote plaats voor onze trekcaravan. We mochten zelfs de plaats kiezen.

Sanitair was degelijk en proper. Enkele huisjes zijn idd aan vernieuwing toe maar stoort niet. Speeltuin is aan renovatie toe.

Superleuk was dat superette klein maar alles heeft. Je kunt 1 dag ervoor je brood en allerhande reseveren. VERS!

Soep, verse, was overdag ook verkrijgbaar.....

Een aanrader voor een leuk verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

ver lopen naar blankenberge

Kees, 24-5-2011

De camping was prima. Ze waren erg tolerant naar jongeren toe. Eigenlijk alles kon of mocht wel. Het was vlak bij het strand (je hoefde de weg maar over te steken.) Wel was het ver lopen naar Blankenberge
        Gereisd met vrienden in augustus 1993

Leuk weekendje aan zee

flynn, 9-2-2011

Héle gezellige camping, op wandelafstand van de duinen en zee, de kinderen hebben veel plezier gemaakt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hier komen we zeker nog eens terug !! Tot binnenkort Kenny

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Esmeralda in Wenduine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Esmeralda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Esmeralda scoort een 6.65 uit 10 op basis van 54 reviews.