Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) ***

Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa)
Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa)
8,3

225 reviews over Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) in het Nederlands

Rustig, ontspannend, ideaal met kinderen

joris.cappelen@gmail.com, 21-8-2017

Ons verlof was zeker geslaagd te noemen. We kunnen ons verlof omschrijven als rustig, ontspannend en ideaal met kinderen. We kregen een mooi en gerenoveerd appartement met een zeer volledige uitrusting en groot terras op de begane grond. Het park is buitengewoon groot en vandaar ook rustig. Er is een speeltuin en aardig wat ruimte om activiteiten te organiseren. Het strand is op wandelafstand. De goede communicatie met de eigenaar was voorbeeldig en de ontvangst hartelijk. Er was ook wifi in het appartement. We huurden via de site van het park. We gaan dit nog eens overdoen !!
Gereisd met partner in augustus 2017

Sterke vooruitgang

Peter H, 15-8-2017

Na twee jaar van afwezigheid hebben we beslist om opnieuw te boeken in dit vakantiepark. Ons appartement was zoals verwacht dik in orde en voorzien van alle comfort. De vooruitgang ten opzichte van voorgaande boeking valt op: wifi, veiligheid, afwerking, .. zijn verbeterd en het appartement blijft zich onderscheiden op het vlak van de uitrusting en dit voor een betaalbare prijs. Verder is het appartement gelegen in een rustig park met veel ruimte en voldoende plaats om te parkeren. Het strand ligt op wandelafstand en de eigenaar zorgt voor een goede service en ontvangst. Geboekt via de centrale website
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie vakantie gehad

Lode, 6-8-2017

Voor ons was dit reeds onze derde boeking. We blijven Park Atlantis een mooi en rustig park vinden. Ons appartement huren we steeds via de site van het park omdat we dan zeker zijn dat het proper wordt opgeleverd en hiervoor ook de nodige garanties krijgen. Ons appartement was echt top: alles wat wij nodig hadden was aanwezig. Daarnaast vinden we de goede ligging belangrijk: er zijn meerdere leuke plaatsen in de onmiddellijke omgeving om te bezoeken. Check-in verliep vlot en met vriendelijke ontvangst. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Voor herhaling zeker vatbaar.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer Residentie Lotus L 002 varkens stal

Arnold, 5-8-2017

De verhuurders, geven de huurders, schuld als het smerig en vuil is, zo schakelen zij zo genaamd een poetsvrouw in, en doen niets aan interieur en appartement . Residentie Lotus appertement 002 echt vies en vuil, wij hebben het schoon achter gelaten,en verhuurder ,verteld, trekt zich er niets van aan
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Verzorgd appartement in groot en rustig park

Gaston, 27-6-2017

We waren positief verrast omdat onze ervaring beter was dan door sommigen hier beschreven. We vonden de ligging ideaal, want zo konden we meerdere uitstapjes maken naar de belangrijkste kussteden en Brugge. Het strand ligt op wandelafstand en nodigt uit tot wandelingen. Het appartement werd proper opgeleverd en werd beschikbaar gesteld door een vriendelijke medewerker. Het appartement behoort tot de betere klasse en dit voornamelijk omwille van de uitrusting. De bouwstijl is wel klassiek en eerder functioneel. Er was wifi in het appartement en deze was van goede kwaliteit. De boeking verliep probleemloos en werd vlot afgehandeld door een vriendelijke en correcte eigenaar. We kregen de waarborg snel terugbetaald en dit zonder de minste opmerkingen. Deze boeking is voor herhaling vatbaar!
Gereisd met vrienden in juni 2017

nooit meer wat een vieze gore bende

pietje, 25-6-2017

het wordt mooier gemaakt dan dat het is.

veel leegstand en oude vervallen gebouwen echte vergane glorie en de weg mag wel eens overnieuw worden geasfalteerd.

Dahlia "appartement"

douche was vies met schimmel en de verf liet los van de muur durfde ons amper te douche.

wattenstaafje onder het bed

vieze zakdoek achter de bank en de ''slaap'' bank zat nergens naar

en zo hard stoken om het daar warm te krijgen dat we met dikke kleren aan op de bank zaten.

ik zou iedereen afraden om hier naar toe te gaan.

Gereisd met partner in mei 2017

Veel ruimte en een rustige omgeving

Freddy B, 12-3-2017

De ruimte waarover je beschikt op dit park is buitengewoon. De appartementen zijn goed uitgerust en voldoen aan het hedendaags comfort. Zo hadden we Wifi en was er een platte TV van de laatste generatie met een decoder voor digitale zenders en films. In deze periode waren we aangewezen op uitstapjes en hieraan was er geen tekort. De communicatie met de eigenaar en de ontvangst verliep vlot. Dit was een goede ervaring
Gereisd met partner in maart 2017

Schitterende locatie

abi mai, 19-8-2016

Prachtig park met ruimte voor de kinderen, niet zover van de zee.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Aangename tijd gehad

J.J. D (Rotterdam), 15-8-2016

Onze vakantie zit erop. Het was voor ons een mooie tijd: het appartement was degelijk en voorbeeldig uitgerust, het park is verzorgd en de afstand tot het strand is kort. Je kan ook via de eigenaar huren (parkatlantis.be) en dit verklaart de goede prijs. Er is Wifi in het appartement, er zijn zelfs kinderfilms via ee decoder en de TV is van HD kwaliteit. Het park is veilig voor kinderen. De waarborg werd zonder discussie terugbetaald. Er lopen meerdere parkwachters rond die u voornamelijk controleren op het sorteren van uw vuilnis. Wij zijn meerdere malen aangesproken door een oudere vrouw.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Niettegenstaande geen zwembad, toch echt tof

Baert Jan, 4-7-2016

De rust in het Park. De slecht achtergelaten vuilniszakken, van andere huurders
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) in Vosseslag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) scoort een 8.31 uit 10 op basis van 244 reviews.