Vakantiehuis Boogstraat

Vakantiehuis Boogstraat
Boogstraat

Matig

2 reviews over Vakantiehuis Boogstraat in het Nederlands

Wij vonden het een fijne woning

elleke, 6-10-2008

wij vinden het een mooie woning toen wij er aankwamen was het wel proper Zijn in augustus een weekend in woning geweest een comfortabele woning met ruimte genoeg fijne kamers en mooie recreatieruimte voor de kids. Ook fijn afgemaakt kids konden niet op straat.Toen wij er geweest zijn was het wel proper denken er zelfs aan nog eens terug te gaan.

In het dorp is inderdaad niet veel te beleven maar de tram was kortbij en zo kom je ook overal. En kort bij het strand meer hebben kids niet nodig.

Gereisd familie in oktober 2008

anoniem, 17-7-2008

Huis te huur via touroperator.Toen wij er aankwamen was het huis zeer smerig: spinnewebben, muizenuitwerpselen, schimmel in keuken, kasten en vuilbak niet geledigd, vieze matrassen en vuile beddenlakens lagen nog op bed, vuilnis over gehele tuin. Dit kwam door wanbeleid ter plaatse, eurorelais heeft ons verblijf dan ook volledig gecompenseerd naderhand

ligging: in een dorpje waar niets te beleven valt maar wel dichtbij strand.

Service: een 5 omdat management (waar je sleutel moet afhalen) schandalig is maar touroperator heeft onze klacht super afgehandeld en verdient een 10

kamers:veel kamers en badkamers, ook een mooie tuin en recreatieruimte voor de kids, tevens leuke bar. Indien dit huis proper is zou het een topper kunnen zijn. gegarandeert nu dat dit in orde zou zijn...Voor ons was het huis op dat moment niet leefbaar en zijn dan ook vertrokken op dag van aankomst

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Boogstraat in Vosseslag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Boogstraat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Boogstraat scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.