Bed and Breakfast Pottebreker

Bed and Breakfast Pottebreker
Pottebreker

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Pottebreker bij:

2 reviews over Bed and Breakfast Pottebreker in het Nederlands

goede B&B

f.v.bilderbeek, 30-5-2014

goede B&B op locatie welke gunstig is voor bezoek aan Ieper en omgeving
Gereisd met vrienden in mei 2014

Een échte aanrader !!!!

KevinVerlinde, 10-8-2012

Wij wouden een reis doen met ons huwelijk, maar is niet gelukt door ziekte. Toen wouden we wel een B&B doen en we kwamen uit in deze "Pottenbreker"!! Hoe we ontvangen zijn, schitterend. Een subliem ontbijt. We waren de eerste gasten, maar ik ben 100% zeker dat we niet de laatsten zullen zijn! Kamers zijn schitterend in orde. Hadden een probleem met de televisie en is meteen in orde gebracht door de dochter van uitbaatster, Gina!! Enig minpuntje misschien, gemeenschappelijk toilet op de gang.
Gereisd met partner in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Pottebreker in Vlamertinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Pottebreker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Pottebreker scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.