Bed and Breakfast Auberge de Klasse ****

Bed and Breakfast Auberge de Klasse
Auberge de Klasse
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Auberge de Klasse bij:

30 reviews over Bed and Breakfast Auberge de Klasse in het Nederlands

Fantastische B&B

Wiek&Jeanne, 20-8-2016

Auberge "De Klasse" is een, wat in de naam terecht wordt vermeld, een klasse B&B. De gastheer weet met kennis van zaken waar hij mee bezig is. We hebben hier 3 dagen genoten in een modern aanvoelend, rustiek en aangenaam verblijf. Ontbijt was van top klasse. Kamer en badkamer zeer verzorgd en met stijl ingericht.

Een fantastisch plaatsje Veurne met fantastische historische huizen. Dichtbij de kust en mooie Belgische kustplaatsjes. Indien men met de eigen fiets komt is er een prima veilige fietsenstalling aanwezig en er zijn in de gehele omtrek mooie routes via knooppunten of kant en klare route te fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima b&b, mooie kamer en prima ontbijt

F.r.a.koster@kpnmail.nl, 9-6-2015

B en B Auberge ligt zeer gunstig voor het centrum, goede parkeergelegenheid, persoonlijke ontvangst.

Het ontbijt overtrof onze verwachtingen

Gereisd met partner in juni 2015

Vakmanschap in Veurne

Annekien, 4-5-2015

De gastheer van deze B&B heeft heel veel ervaring in het hotelwezen. Dat is te merken aan de perfectie in aankleding, service en kwaliteit van het ontbijt.
Gereisd met partner in april 2015

Gewoon fantastisch

dhont, 8-10-2014

Auberge "De Klasse" is een B&B om U tegen te zeggen. De gastheer weet met kennis van zaken waar hij mee bezig is. Gewoon "klasse". Vriendelijk onthaal waarbij je je direct thuis voelt. Gebouw is geklasseerd doch er zijn geen kosten gespaard om je er een modern aanvoelend, rustiek en aangenaam verblijf aan te bieden. Ontbijt was van super klasse en tot in de puntjes verzorgd. Kamer en badkamer zeer verzorgd en met stijl ingericht.
Gereisd met partner in september 2014

Fantastische B&B

Smolders-Morren, 21-7-2014

B&B Auberge De Klasse heeft een zeer verzorgde en uitstekende service.

De uitbater is zeer gastvrij en attent. Het ontbijt is heel gevarieerd en verzorgt. De kamers zijn tip top in orde en kraaknet. Badkamer is prachtig en heel functioneel. Ook een prachtige tuin om in te vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2014

Een mooie herinnering aan het afgelopen jaar!

Willem en Elise Mees, 29-12-2013

Onderweg naar Frankrijk, maakte wij een stop in Veurne en kregen via het toeristenbureau Auberge de Klasse geadviseerd.

Direct bij binnenkomst voelde wij de welkome sfeer. Het glas witte wijn in de ommuurde rustige tuin(heerlijk na een lange reis) en de verzorgde sfeervolle logeerkamer die wij aangeboden kregen, maakten dat wij ons direct 'thuis'voelde.Centrum op loopafstand, heel prettig.

Na een goede nachtrust en een uitstekend ontbijt van de zorgzame eigenaar, maakte het beeld compleet .Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

Buitengewoon aangenaam verblijf!

P.C.Smit en G.F.Smit-Lantinga, 21-10-2013

Helaas maar voor 1 nacht in dit sfeervolle en ontspannen, klasse, mini hotel in het prachtige Veurne! We komen graag eens terug.
        Gereisd met partner in mei 2013

sfeervol , charmant en chic

liesbeth wiersma, 24-9-2013

fijne rustige B&B, zeer attente en vriendelijke gastheer met veel oog voor details. comfortabel bed, mooie douche/wc ruimte met dubbele wastafel.de fauteuils zien er leuk uit maar zitten niet heel comfortabel. internet doet het goed, handig tafeltje voor de laptop, en ook waterkoker en thee+kopjes zijn aanwezig.de kamer biedt uitzicht op huizen aan de overkant van de straat, waar weinig verkeershinder vanaf komt. het ontbijt is prachtig, mooi servies en bestek, lieve schaaltjes met huisgemaakte jam, een prachtig coupje met verse vruchtjes.vers sinaasappelsap, fijne broodjes, perfect eitje.Gastheer schenkt uw koffie of thee in , is attent op alles en gaarne bereid tot een praatje.

zowel bij aankomst in de namiddag als 's ochtends bij het ontbijt klinkt er heel zachtjes rustige klassieke muziek in de benedenverdieping.

Gereisd met partner in september 2013

Beste B&B ooit bezocht

Dominique Van Royen, 26-8-2013

In een prachtig authentiek klassiek en antiek kader werden wij verwelkomd door de gastheer. Onze kamer was ongelofelijk charmant romantisch en met enorm gevoel voor stijl en schoonheid ingericht. Aan alles is gedacht! Het ontbijt wordt geserveerd in een authentiek kader met een mooi porselein servies en zilveren bestek.... Producten zijn divers, vers en prachtig gepresenteerd. Een perfecte plek voor een romantisch weekendje met 2
        Gereisd met partner in januari 2013

Een exceptioneel verblijf.

eri verschueren, 3-8-2013

Uitstekende ligging; in een rustig stadsgedeelte op wandelafstand van de markt.

De auberge ligt in een feeërieke tuin, een oase van rust, een harmonie van kleuren.

De kamers zijn smaakvol en met luxueuze materialen ingericht. De bijbehorende badkamers voldoen aan de hoogste normen van comfort en hygiëne.

Het ontbijt overtreft elke verwachting; werkelijk aan alles had de gastheer gedacht.

Hij is tenslotte de kers op de taart : zijn professionalisme; zijn vriendelijke bezorgdheid; zijn discretie; zijn goede smaak.

Wij hebben hier een weekend-uit-de-duizend mogen beleven; eentje dat wij niet licht zullen vergeten.

Proficiat en tot ziens!!!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Auberge de Klasse in Veurne / Steenkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Auberge de Klasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Auberge de Klasse scoort een 9.44 uit 10 op basis van 30 reviews.