Vakantiehuis Landweg

Vakantiehuis Landweg
Landweg

1 review over Vakantiehuis Landweg in het Nederlands

Een prachtig groot huis in een landelijke omgeving

Fam. G., 18-8-2017

We waren er met 17 personen, onze kinderen en kleinkinderen. Vooral de laatsten vonden het prachtig dat er een boerderij bij was. En een grote tuin, meerdere terrassen en een jeu de boules baan. De eigenaren zijn super vriendelijke mensen, wij hadden gereserveerd via hun eigen site, ze hebben meerdere woningen te Huur. Wij huurden de landschuur, deze is prachtig en praktisch ingericht voor grote groepen! Er was zelfs een dubbele friteuse met schone bakolie! Op enkele kilometers liggen 2 prachtige Provinciaalse kroondomeinen, gratis toegankelijk.Tielt is ook een leuk stadje met op donderdagochtend een weekmarkt. De meeste winkels sluiten tussen 12 en 14 uur! Hygiëne van de woning is goed, maar vanwege de boerderij veel vliegen, muggen en spinnetjes in de nazomer. Het zwembad en jacuzzi zijn heerlijk, maar het is oppassen met de gladde vloer als die nat is.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landweg in Tielt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landweg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landweg scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.