Vakantiehuis Knasper ***

Vakantiehuis Knasper
Knasper

1 review over Vakantiehuis Knasper in het Nederlands

aanrader voor families met (kleine) kinderen

Marina, 31-7-2009

Wij zijn met 4 volwassenen en 2 kindjes van 5 en 2,5 jaar een weekje in Knasper verbleven. Het huis is prachtig gelegen en heeft een mooie tuin met veel speelmogelijkheden voor de kinderen (zandbak, tractor, skelter, speeltoestel met glijbaan, groot zwembad etc.). Ook binnen is er erg veel speelgoed aanwezig. De eigenaars van Knasper wonen op 50 meter afstand en waren erg hartelijk en gastvrij. Bij aankomst stond er een lokaal biertje en een pot zelfgemaakte jam klaar en tijdens ons verblijf werden wij nog getracteerd op een enorme stapel heerlijke pannenkoeken. minpuntjes: zeer krakende bovenverdieping, steile trap naar boven en geen toilet boven. pluspunten: alles aanwezig voor de kinderen, volledig uitgeruste keuken, beddengoed, linnengoed en handdoeken ruim voldoende aanwezig. Veel handige extra's zoals een bbq, wasmachine en droger, computer en draadloos internet.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Knasper in Ruiselede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Knasper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Knasper scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.