Bed and Breakfast De Rentmeesterhoeve ****

Bed and Breakfast De Rentmeesterhoeve
De Rentmeesterhoeve
9,6

10 reviews over Bed and Breakfast De Rentmeesterhoeve in het Nederlands

Gewoon Geweldig! Gastvrij onthaal+omgeving!

Jos en Inge, 3-10-2017

Kamer: 10+

Verzorging/properheid: 10

Hygiëne: 10

Prijs/kwaliteit: de moeite waard

Wij hadden een geweldige driedaagse in de Rentmeesterhoeve in Reningelst. De altijd positief ingestelde gastvrouw Anne heeft ons tips gegeven, zowel voor musea, cultuur, details over De Groote Oorlog (waarvoor we kwamen), gastronomie en nog zoveel meer. De wandeling van 2,7 km in Poperinge was een hoogtepunt. Maar de Dugout in Zonnebeke was het absolute hoogtepunt.

Het domein van de Rentmeesterhoeve is gewoon geweldig. Mooie omgeving, mooie kamers, lekkere bedden en lakens, geweldige badkamer,... Enfin, een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in september 2017

gewoon genieten

severin, 17-8-2014

alles perfekt in orde

Kamers ruim badkamer super

Ontbijt om van te snoepen

Gastvrouw staat altijd klaar

Gereisd met partner in augustus 2014

zalig verblijf!

marleen verdonck, 14-6-2014

heel leuk verblijf. fantastische gastvrouw! alles heel net met oog voor detail.

mooi gelegen in centrum en toch heel rustig.

Gereisd met vrienden in juni 2014

super

bentein valerie, 11-6-2014

zeer mooi uitzicht en zeker niets te kort
    Gereisd met partner in januari 2014

Geweldig, aanrader!

An123, 29-4-2014

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad, wat een mooie B&B met een leuke gastvrouw die alles tot in de puntjes voor je verzorgt. De kamers zijn stijlvol met een prachtige badkamer (douche en bad). Het ontbijt kan niet beter, met o.a. streekproducten en genoeg keuze. Het is echt een aanrader!
    Gereisd met partner in oktober 2013

Buitenaards

Ludo en Christine, 3-9-2013

Schitterende B&B, mooi gelegen in een landelijk kader. Ontvangst, accommodatie, ontbijt, en desgewenst avondmaal is van de hoogste kwaliteit. Met de herdenkingen ivm WO1 in 2014 zal deze B&B wel als eerste volboekt zijn, terecht.
    Gereisd zakelijk in augustus 2013

Rinus, 8-4-2013

Deze B&B is erg rustig gelegen en toch in het dorp, deze accommodatie is gevestigd in een voormalige kasteelhoeve in het overigens wat saaie dorpje Reningelst, maar het is wel een goede uitvalsbasis om het westelijk deel van Vlaanderen en Frans Vlaanderen te verkennen.

De kamer was ruim en met een goed bed en er mooie badkamer met douche en bad, dus alle keuze.

Lekkere open gashaard op de kamer, heel fijn voor de koude avonden.

De service en het ontbijt zijn er fantastisch, de gastvrouw is zeer attent

Bij aankomst werden we overladen met brochures over bezienswaardigheden in de omgeving en met allerlei informatie over restaurants en andere zaken

Het verblijf was fantastisch en pure verwennerij.

Gereisd met partner in april 2013

Helemaal bijkomen in Belgie

Dennis & Edwin, 16-5-2011

Wij zijn net terug van een paar dagen de Rentmeesterhoeve in Belgie. We zijn er nog stil van. Ann & Filip hebben van een kasteelhoeve een super luxe B&B gemaakt met een perfecte service. De kamers zijn zeer ruim met goede boxsprings, mooie lakens, een gas open haard en een zeer ruime badkamer met bad en aparte regenval douche. Voor het eten en het ontbijt moet je ook zeker naar de Rentmeesterhoeve. Het ontbijt wordt vooraf gegaan aan een opgediend gerecht, je kunt een keus maken uit het thee menu & daarna is er ruime keus bij het buffet met verse streek produkten.Het avond eten is ook allemaal even goed. Wij hadden bijv. forel, asperges, een chateaux briand van topkwaliteit en als dessert heerlijke aardbeien met ambachtelijk ijs. Niets is teveel in deze B&B, zo staat er ineens weer zelfgebakken taart te wachten op de kamer en zelfs voor het slapen gaan vind je op het bed een gedicht waarin een goede nacht wordt gewenst.Wij hebben al bij veel B&B's geslapen en deze staat hoog genoteerd
    Gereisd met partner in mei 2011

wij vonden ons verblijf uitmuntend

nico, 2-1-2011

Wij vonden het verblijf met alles erop en eraan zeer plezant, zeker de gastvrouw is deze naam meer dan waard!!

doe zo verder

eveline en nico

bassevelde

Gereisd met partner in september 2010

Een aanrader

Ludo & Christine, 10-11-2008

Splinternieuwe B&B, rustig gelegen in een klein dorpje. Prachtige kamers, reuze ontbijt (niet te doen !) en een zeer vriendelijke en enthousiaste ontvangst. Ann en Filip maken het zo gezellig dat je je er direct thuis voelt.
    Gereisd met partner in november 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Rentmeesterhoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Rentmeesterhoeve in Reningelst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Rentmeesterhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Rentmeesterhoeve scoort een 9.63 uit 10 op basis van 11 reviews.