Hotel 't Convent *

9,8

2 reviews over Hotel 't Convent in het Nederlands

Genieten in de polders

Annelies, 3-5-2013

‘t Convent ligt voor ons in 'the middle of nowhere'. Na een rit van meer dan een uur bereiken we de Westhoek. Een statig pand, omringd door een prachtige tuin en een prachtige oprit lokt ons. We worden vakkundig naar onze tafel geleid en vatten aan met champagne. De zaal zit ruim gevuld voor een maandagavond. De eetruimte geeft een huiselijk gevoel, de open haard brandt, de gasten keuvelen gemoedelijk aan de andere tafels. Chef van dienst is de jonge Sébastien Ververken, partner van Sharon, de dochter des huizes. We nemen de Menu 't Convent en worden 6 gangen lang verrast door kabeljauw, zeewolf, rode poon, zeeduivel, varkenswangetje, en een verfijnd dessert met passievrucht, karamel en bloedsinaasappel. De algemene deler zijn fijn uitgebalanceerde borden met oog voor detail met kwaliteitsproducten (ook hopscheuten passeren de revue) en leuke smaakcombinaties. We sluiten af met een thee met versnaperingen, na een shot snuiftabak met eucalyptus en munt.
Gereisd met partner in januari 2013

maaike, 27-11-2006

prachtig gelegen in de weilanden van west vlaanderen. het hotel heeft verschillende stylen van kamers, wij hebben de impire suite gehad.

ideaal voor een gastronomisch weekendje, het restaurant heeft 1 michelin ster en terrecht.

ook super is het om daar te arriveren met een helicopter.

de baas/chefkok is nadien op zaterdag DJ van zijn eigen dancing in het hotel zelf (tombe). echt een aanrader!!!!!

Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Convent in Reninge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Convent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Convent scoort een 9.75 uit 10 op basis van 2 reviews.