Hotel 't Kommiezenkot **

Onvoldoende

1 review over Hotel 't Kommiezenkot in het Nederlands

Vergane glorie

Alex, 17-8-2016

Ben bang dat dit hotel niet lang meer blijft bestaan. Hoe aardig Wally ook is, wij kwamen om 19.00 bij het hotel aan en troffen Wally toevallig terwijl hij net weg wilde gaan. Hij wist niks van onze boeking. Kamer was ook nog niet klaar. Nadat we cash afgerekend hadden gingen wij elders eten terwijl Wally de kamer schoon ging maken. Wally zei "het is maar goed dat ik jullie hier tref anders hadden jullie een probleem. Toen we rond 22.00 terug kwamen troffen we een oude, vieze vervallen kamer aan. Tv was kapot, WiFi had geen bereik in onze kamer, voor onze dochter lagen er geen handdoeken, in de douche lagen nog spullen van de vorige gebruiker, in het nachtkastje lag nog de shoarma en het bier van de vorige gebruiker. Overal hing stof en viezigheid. Raam kon niet open omdat de airco van de verdieping beneden elke keer aansprong. Ik schrijf nooit een negatief verslag maar dit is het slechtste hotel waar ik ooit verbleven heb. Wally hebben we overigens niet meer gezien.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Kommiezenkot in Poperinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Kommiezenkot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Kommiezenkot scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.