Hotel De la Paix ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De la Paix bij:

1 review over Hotel De la Paix in het Nederlands

Een uitstekende keus!

Bart, 21-4-2010

Met vier zwagers (eigenlijk vrienden) een weekeinde weg. Cultuur, veel geschiedenis (Eerste Wereldoorlog) en lekker eten en drinken. Poperinge ligt vlak bij Ieper, maar is rustiger. De belangrijkste West-Vlaamse bezienswaardigheden op korte afstand. Hotel de la Paix is klein maar heel fijn. Nieuw (een verbouwd oud pand naast Restaurant de la Paix), schoon en luxe. Wij hadden een vierpers. verblijf met terras en grote luxe badkamer. Ontbijt uitstekend en niet duur. Een gezellig, druk bezocht restaurant dat bij het hotel hoort. Goed eten, redelijke prijs. De uitbaatster was een uitstekende gastvrouw en we bevelen dit hotel dus graag van harte aan! Wij komen zeker terug!
Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Paix in Poperinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Paix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De la Paix scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.