Hotel Amfora ***

Hotel Amfora
Amfora

4 reviews over Hotel Amfora in het Nederlands

Super, altijd weer goed!!

Ad Jespers, 31-3-2017

Wat was goed ........ alles.

Mooie kamers, lekker ontbijt, fantastisch gedineerd, gastvrijheid ten top, al weer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Top- hotel

Betty, 8-6-2015

Voor de derde keer naar dit hotel geweest, het arrangement," verfijnde keuken" weer genomen.Een dikke pluim voor het eten, gastvriendelijkheid en nog zoveel meer. Zeer propere kamers.We hebben weer genoten samen met mijn ouders en ons hondje.Hopelijk tot volgend jaar.
Gereisd anders in juni 2015

Fantastisch hotel

Betty, 14-4-2014

Top hotel om de westhoek te bezoeken. De kamers zeer proper en netjes.

Dit jaar een gastronomisch weekend geboekt " verfijnde keuken", het was weer fantastisch , niets te kort en ze vervullen al je wensen.het ontbijtbuffet was ook weer dik in orde

Dikke pluim aan de eigenaars voor de gastvrijheid en de vriendelijkheid, als ook het personeel en de kok.

Ons hondje was ook weer mee, en ook mijn ouders die ook genoten hebben van alles .

Nogmaals voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2014

Fantastisch hotel

Betty, 5-8-2013

1 nacht verbleven in half-pension, van een uitmuntende 4 gangen diner genoten, uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijke uitbaters er was hen niets teveel gevraagd, ook ons hondje was welkom. Volgend jaar gaan we terug maar dan nemen we een gastronomisch weekend. Zeker weten !!!
Gereisd met oudere kinderen in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amfora bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amfora in Poperinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amfora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amfora scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.