Camping Maedelstede

Camping Maedelstede
Maedelstede
8,3

16 reviews over Camping Maedelstede in het Nederlands

Centraal gelegen camping, prachtig fietsen

Petra, 19-8-2017

In het weekend komen veel groepen met veel kinderen uit België hier kamperen.

Dan is het echt heel druk. Sanitair is drie dagen niet schoongemaakt, heel vies! Te veel mensen en te weinig toiletten en douches

Gereisd met partner in augustus 2017

super leuke boerderij

tom, 1-7-2017

Kamperen bij de boer op een werkzame boerderij vonden de kinderen super leuk . Veel aandacht en mogelijkheden om te spelen voor de kinderen, mooie grote plaatsen, met het warme weer was de zwemvijver zeer aangenaam . Jo en Els zijn zeer vriendelijk en stellen alles in het werk voor de gasten .
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Mooie camping veel te doen voor kinderen

C.van rens, 17-9-2016

Toegangsweg over camping zwembad zonder afscheiding, een mindervalide badkamer of een afgescheide wastafel zou fijn zijn .
Gereisd met partner in augustus 2016

geweldig genoten, relaxed, gastvrij, top!

Fam. Rademakers, 29-1-2016

We zijn 3 wkn geweest met 3 kinderen van 6-10 en 11jaar oud . Ze willen ale drie meteen terug. Dus ook voor langere periode 'n super locatie. Ontzettende lieve mensen. Geweldig genoten. Heeerlijk
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Beste camping van onze fietsvakantie!

Irma, 13-8-2015

Ruim opgezette camping. Er is zo veel te doen dat de kinderen zichzelf vermaken en uitvliegen over de camping. Bij de tent kun je in alle rust een boek lezen of gezellig met volwassenenen onder elkaar zijn. Wat bijzonder is aan deze camping is de enorme (gast)vrijheid. 's Avonds kun je bij een grote vuurschaal zitten maar je kunt ook een paar stoelen meenemen naar de tent. Het sanitair is erg ruim opgezet, schoon en lekker warm douchen. Zwemvijver is groot en circa 1,60 diep met veel speelmateriaal voor kinderen maar je kunt er ook heerlijk baantjes trekken.

Voor de volwassenen is biercafe de Witte op loopafstand (alleen in het weekend) zeer de moeite, overdag druk met fietsers, 's avonds een plek voor de locale bevolking. Natuurlijk kun je als bierliefhebber ook een uitstapje naar het 10 km verder gelegen Westvleteren niet overslaan.

Op doorreis wilden we hier een nachtje blijven maar we hebben spontaan besloten er een rustdagje aan vast te plakken omdat de plek zo goed is bevallen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Gastvrij, prima plek voor doorreis

Hans, 2-8-2015

Mooie ligging, kampvuur 's avonds. 'S ochtends koeien melken. Gastvrij! Er zitten vissen in het zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

fijne camping

Fam J de Rijke, 6-7-2015

Camping Maedelstede is een heel fijne camping; gezellig en zonnig terrein. Aardige gastvrouw en gastheer. De sfeer is goed en sanitair perfect.
Gereisd met partner in juni 2015

Nieuw sanitair

buscamper, 6-5-2015

Maedelstede heeft inmiddels een mooi nieuw sanitairgebouwtje. Helaas was het warm water op toen ik wilde gaan douchen, dus toch maar bij de koeienstal gedoucht. Het heeft wel wat! Prima boerencamping!
Gereisd met partner in mei 2015

Geweldig!

Renate, 1-8-2014

Een geweldige camping! Wij hebben 6 dagen hier verbleven en vonden het erg jammer dat we niet langer konden blijven. De campingeigenaren zijn erg vriendelijke en behulpzame mensen. De plekken zijn lekker ruim. Er is nu nog niet veel beschutting voor de zonnige dagen, maar dat gaan de nu nog kleine boompjes, de komende jaren ook in orde maken. Er is vanalles te beleven en te doen ( alle dieren, skelters, fietsen , vliegende tapijten, paardenritjes enz enz) en we hebben onze kinderen dan ook erg weinig gezien ;-). De ligging is perfect. De zee in de buurt, Plopsaland en heel veel historie rondom de eerste wereldoorlog. Daarnaast veel bier en fiets vermaak. Het sanitair boven de koeienstal is even wennen, maar tandenpoetsen wordt ineens veel leuker als je uitzicht hebt op de koeien. Op vele avonden is er een kampvuur en in het bootje op de zwemvijver gaat ook nooit vervelen voor de kinderen. Dank je wel Jo en Els voor een geweldige tijd. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

leuke rustige camping

jeannine, 23-7-2014

rustig gelegen, vanalles te beleven zowel voor jong als oud. prijs/kwaliteit goed!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maedelstede in Pollinkhove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maedelstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Maedelstede scoort een 8.28 uit 10 op basis van 17 reviews.