Hotel Ter Kade ***

Hotel Ter Kade
Ter Kade
6,9

9 reviews over Hotel Ter Kade in het Nederlands

goed hotel, kamer kon opfrisbeurt gebruiken

Wendy, 26-7-2009

ligging van het hotel is ideaal, dichtbij centrum, parking, strand. Onze kamer kon wel een opfrisbeurt gebruiken, was wel een grote kamer. Het ontbijt was zeer beperkt, weinig keuze! Denk niet dat we er nog naartoe gaan!
Gereisd met partner in juli 2009

geweldig

Hanny, 10-10-2008

We zijn net terug van een lang weekend Ter Kade.

We hadden een prachtige kamer met prima bedden en mooi schoon. Vanuit de kamer een geweldig uitzicht over de zee en de haveningang.

Ontbijt is voldoende. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in oktober 2008

Echt nooit meer !

Hans en Chantal, 7-10-2008

vriendelijkheid en interesse beneden alle peil,ontbijt heel pover (net omgekeerde van hun website foto's die dringend mogen aangepast worden naar de realiteit!)bedden veel te klein en versleten matrassen,zeker geen 3sterren!
Gereisd met partner in oktober 2008

een aanrader

Han, 21-9-2008

Hotel ligt prachtig. Kamers zijn beetje oud,maar een geweldig uitzicht, zo mooi heb je nergens. Personeel heel vriendelijk en attent. Goed ontbijt
Gereisd met partner in september 2008

Han, 26-2-2008

geweldig uitzicht, kamers beetje sober, maar voldoen wel. Ontbijt voldoende variatie.

Kamers keurig schoon . Personeel erg vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2008

C&N, 19-8-2007

Eerste indruk was goed, vriendelijk ontvangen aan de receptie,maar dat was het dan toch wel. Kamers redelijk klein en ouderwets.Heel kleine ouderwetse lift. s'avonds gaan eten in het restaurant van het hotel en het was zeker niet lekker, zeer lang moeten wachten op ons eten, waarschijnlijk hadden ze een zwaar personeelstekort. Heel veel nachtlawaai. Ontbijt was weinig keuze. En laten we positief eindigen, het uitzicht( half zee, half haven) was goed! Wij gaan er in ieder geval NOOIT meer terug!
    Gereisd familie in augustus 2007

Rien, 7-5-2007

Eenvoudige hotel, mooie kamer(luxe kamer), mooi en ruim uitzicht op zee.

Goede bedden. Kleine lift, vriendelijk personeel. Ontbijt is voldoende. Kamernummer 44 uitstekend.

Ondanks de gedateerdheid wel een aanrader.

Gereisd anders in mei 2007

lotte, 6-10-2006

Propere kamers pluim voor de kamermeisjes, balie personeel echter beneden alle peil betalen en trek je plan. Vriendelijk woord vergeet het. Ontbijt beneden alle peil en niet verzorgd.
      Gereisd met partner in augustus 2006

Bart, 28-10-2005

Aangenaam hotel op een unieke lokatie.Kamer 54 "Dusseldorf" heeft een fantastisch uitzicht op zowel de haven als het strand.Vriendelijk personeel.De lift is aan de kleine kant,doch eenmaal in je kamer gekomen, valt je mond open van het geweldig panorama.Een aanrader.
        Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ter Kade in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ter Kade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ter Kade scoort een 6.89 uit 10 op basis van 9 reviews.