Hotel 't Zeegat *

't Zeegat
5,6

8 reviews over Hotel 't Zeegat in het Nederlands

marjanne, 1-12-2007

vuile kamers!!,vooral de badkamer!!,heel dunne kussens!!, en zo kan ik nog een hele lijst opnoemen!!

echt geen aanrader!!

Gereisd met partner in december 2007

sofie, 5-9-2007

Prijs kwaliteit zeer goed;netjes maar geen luxe(hadden we ook niet verwacht voor die prijs)

vriendelijke uitbaters

Gereisd met partner in september 2007

ann&nick, 28-3-2007

veel mensen willen klasse kamers maar hebben er geen geld voor van een kamer van slechts 50euro moet je geen 4sterrenkamers van verwachten!

de kamer zijn net en zien voorzien van al het nodige!

wij waren alvast tevreden!

ann&nick

Gereisd anders in maart 2007

erik, 25-2-2007

vuile kamers , veel stof , geen aanrader ben er zelfs niet gebleven om te slapen , de uitbater wilde mij een gratis nacht aanbieden , nee hoor bedankt zeegat , betere naam zou zijn vuilgat van oostende

groetjes Erik en Ann uit gent

Gereisd anders in februari 2007

peki, 16-8-2006

Mijn man wilde mij verrassen door een leuk hotelletje in Oostende te boeken. Hij had hierover recensies op het internet gelezen en het leek wel wat.

Wat een tegenvaller, toen ik de kamer opliep had ik wel kunnen huilen. Op de lamp lag een vingerdik stof, de vloer was bezaaid met honderden brandvlekken, de wc was vuil en op de spiraal van het bed lagen 3 dunne tripex plankjes die moesten voorkomen dat je tot op de grond zou doorzakken. We waren genoodzaakt eerder te vertrekken en de eigenaar had ons beloofd dan toch nog een nacht van het reeds vooruitbetaalde weekend terug te betalen, en ook dat is tot op heden niet gebeurd. Wij zullen na ons "avontuur" in het Zeegat nu altijd eerst vragen of we de kamer mogen zien alvorens wij betalen.

Gereisd anders in augustus 2006

mel, 26-3-2006

een gezellige plek met nette kamers voor een goedkope prijs!nico en diane zijn de vriendelijke uitbaters die zorgen voor de goede service...
          Gereisd anders in maart 2006

mandy, 27-7-2005

Zeer goede ligging en zeer vriendelijke uitbaters.Een aanrader voor Oostende.
            Gereisd anders in juli 2005

ikke, 9-5-2005

een zee aangenaam hotel met zeer vriendelijk personeel
              Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Zeegat in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Zeegat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 't Zeegat scoort een 5.63 uit 10 op basis van 8 reviews.