Hotel Melinda ***

8,1

143 reviews over Hotel Melinda in het Nederlands

Aangename ervaring

René Delmotte, 25-8-2017

Het eten was voortreffelijk en de ligging uitstekend.

Ze serveren er de lekkerste pannenkoeken die ik ooit at

Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Aangename sfeer

Kamer wat aan de kleine kant

Zéér mooie badkamer

Gereisd met partner in februari 2017

Een gans goed gevoel

DENS, 22-5-2017

Op sommige data zijn er promo's
Gereisd met partner in februari 2017

niet echt wauw

fam., 13-11-2016

basic kamers, weinig geluidsdemping (hoorden ganse nacht gesnurk van de mensen in de kamer langs ons). Ontbijt: producten werden aangevuld nadat je dat eerst moest gaan vragen. Half pension: diner in een koude, kille ontbijtzaal! Niet voor herhaling vatbaar

wel goede ligging

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melinda bij:

goed hotel, rustig gelegen en toch nabij centrum

Monique, 22-7-2016

heel vriendelijk personeel, wanneer men iets vroeg werd men meteen geholpen.

Avondeten in half pension goed maar niet wauw, ontbijt wel lekker, vers fruitsap, voldoende keuze warme en koude dranken, verse fruitsla, roereitjes met spek, zelf te koken eitjes, alles was er.

Gereisd met partner in juli 2016

fantastich en voor herhaling vatbaar

Vandooren Annette, 5-7-2016

personeel heel vriendelijk en de kamers ook goed
Gereisd alleenreizend in juni 2015

zeer goed

spike, 29-6-2016

super vriendelijk onthaal ;goede service gehad ..andere kamer gevraagd bed vonden we te smal ,zonder problemen kamer met 2 apparte bedden gekregen ,ontbijt was goed..dit verblijf verdiend zeker een aanrader..
Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig hotel, fijne ligging

Samira, 9-5-2016

Wij hadden een familiekamer. Kamer en badkamer zagen er beiden super schoon uit. Kamer was groot genoeg voor 3 volwassen en 2 kinderen onder 4 jaar. Het hotel ligt maar 15 minuten op loopafstand van winkelcentrum en strand. Receptioniste was erg vriendelijk. Wat wij minder vonden was dat we om 09.10 uur wilden ontbijten en er bijna niks meer over was. Een medewerker kwam vervolgens met een nieuwe lading ( 3 croissants). Wat binnen 2 seconden weer weg was. Heel jammer. En het zou fijn zijn als ze de vleeswaren en kaas gescheiden konden houden.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

niet voor herhaling vatbaar

fam horemans, 4-5-2016

kamer veel te klein wat op zich geen probleem is maar waar een bed van 1.20 meter staat waar je met 2 volwassen mensen moet in slapen , de gemaakte belofte dat we onze fietsen veilig konden opbergen was een probleem en werd pas toegestaan nadat we gezegd hadden dat de commentaar niet goed zou zijn ! de man van de avond en nachtshift aan de receptie was zeer onvriendelijk daarentegen was zijn collega van overdag een zeer aangename persoon om mee te praten , groot verschil dus ...
Gereisd met partner in april 2016

nooit meer

eumaloe, 27-2-2016

smalle kamet bed staat in hoek is 120cm breed en moeten over elkaar heen om naar toilet te gaan op bed om tv te kijken veel te kleine ruimte groot verschil tussen de kamers aan dezelde prijs Foei!! ontbijt spek met eieren koud om 8h15 en de mensen moesten aan onafgeruimde tafels plaats nemen Het pluspunt Heel Vriendelijke Ontvangst en de kamers zijn wel Heel Netjes maaltijden heel gewoontjes kon voor hetzelfde geld beter Weer Super Vriendelijke Bediening
Gereisd met partner in februari 2016

EEN ECHTE AANRADER.

Vanderhoydonck, 5-2-2016

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Hotel is rustig gelegen.

De prijzen voor de drank in het restaurant zijn wel een beetje overdreven. Voor de rest is alles ok.

Gereisd met vrienden in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melinda bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melinda in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melinda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melinda scoort een 8.08 uit 10 op basis van 147 reviews.