Appartement El Mirador Quality Stay

Appartement El Mirador Quality Stay
El Mirador Quality Stay

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement El Mirador Quality Stay bij:

1 review over Appartement El Mirador Quality Stay in het Nederlands

bedrieger

paul Corten, 3-7-2009

het apartement is wel okë, maar men geeft de indruk dat je geld terug krijgt als je het apartement schoon maakt. Wij hebben er alleen geslapen en de badkamer gebruikt. We hadden gestofzuigd en de badkamer schoon gemaakt,alles was schoon,dus we dachten dat we 45 euro terug kregen. Dit kregen we niet want de miereneuker vond stof onder het bed. WAT EEN BEDRIEGER!!!!!!!!. De oplichter vangt het geld en maakt het apartement voor de volgende gasten niet schoon,want het is schoon. ook het electriciteit was prijzig. Als je boekt hou er rekening mee dat er nog veel kosten bijkomen.
Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Mirador Quality Stay in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Mirador Quality Stay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement El Mirador Quality Stay scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.