Hotel Argo *

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Argo in het Nederlands

SCHANDALIG VIES

karin ooms, 5-9-2011

Dit "budget hotel ????" is degoutant vies vuil niet veilig stinkt en vooral veeeeeeeel te duur.

100 euro per nacht, zelfs 50 euro is nog te veel

ga hier aub nooit naar toe? en ze hebben aan de receptie van hun ander hotel atlas nog het lef om te zeggen dat de inspectie vorige week het hotel heeft goedgekeurd

Gereisd met vrienden in september 2011

Niet hotel waardig

Guus Freens, 3-8-2011

Dit krot is echt wat ons betreft niet waardig dat je het hotel mag noemen.Bij binnenkomst zag je opgestapeld vieze matrassen liggen en toen we de kamer binnen gingen, (ze was net gepoetst) wisten we niet hoe snel we naar buiten moesten gaan want het stonk er vreselijk naar urine, poetshulp zei dat het kwam door de nieuwe vloerbed. en schilderwerk.Enige +punt wij kregen een 5 pers.kamer, met plaats voor 3 aangboden i.p.v. een 1 en een 2 pers kamer.
Gereisd met partner in augustus 2011

NOOIT MEER!!

Jong stel, 30-7-2011

Wat een vreselijke afknapper was dit hotel! Bij aankomst stonden we voor een gesloten deur en moesten naar een mobiel nummer bellen vervolgens moesten we naar een ander hotel in de straat om daar in te checken omdat in ons hotel geen personeel aanwezig was. Ook voor het ontbijt moesten we naar het andere hotel, wat eigenlijk niet de moeite waard was. Het hotel is echt ouderwest en aftands en ver beneden niveau. Het hotel moest nog verbouwd worden vertelde de eigenaar maar ondertussen vragen ze wel gewoon een hoge prijs wat het echt niet waard is! Zeezicht werd ons verteld, ja... als je op je balkonnetje van een halve meter diep staat en opzij kijkt... dat noem ik geen zeezicht! En door de ramen kon je al niet eens naar buiten kijken zo vies. Ook was er geen warm water, warmer dan lauw werd het niet (na een paar minuten). Douchekop moest je zelf vasthouden en douchegordijn ook nog nooit van gehoord. Wij zouden een week blijven maar zijn na 2 dagen weggeaan, vreselijk en nooit meer!
Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Argo bij:

mooie hotel wel wat renovatie nodig binnenin

maya, 12-7-2011

kamers ouderwets maar goed voor prijs,

ontbijt was ok

Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Argo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Argo in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Argo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Argo scoort een 3.5 uit 10 op basis van 4 reviews.