Hotel Ambassadeur ***

5,9

76 reviews over Hotel Ambassadeur in het Nederlands

Verschrikkelijk!

F. De Vries, 17-9-2017

Dit hotel slaat nergens op! Nadat we geboekt hadden kregen we 3 weken later bericht dat de datum dat we wilde komen toch niet kon.. na een nieuwe datum te hebben geboekt, kregen we bericht dat die ook niet kon en het de oude datum weer werd, kregen we 2 dagen voor aankomst bericht dat de parkeerplaats toch niet beschikbaar is.. Ookal is het tot 2x toegezegd. Service is verschrikkelijk, bedden zijn zó slecht. Na te melden bij de dame beneden dat we geen oog dicht hebben gedaan, kregen we te horen dat ze het wist en het veel vaker hoorde.. 3 dagen later nog steeds rugpijn!
Gereisd met vrienden in september 2017

Nóóit meer

Diane Bamps, 16-8-2017

Prijs kwaliteit ondermaats op alle vlakken. Nogmaals, nooit meer ! Een vriendin had ons meegevraagd, schappelijk van prijs en met res kaart te betalen.We hadden een maand op voorhand gereserveerd, wij dachten zoals gewoonlijk voor 110 euro per nacht met ontbijt. Wat bleek? 564 euro voor 3 nachten !!! Afzetters zijn het. Daarbij nog maar de helft res prepaid. Het ontbijt was erbarmelijk. Het enige gunstige is de ligging. De hygiëne was ook maar zó zo. Dus hier ziet men ons nooit meer terug.
Gereisd met partner in januari 2017

nooit meer!!

Fam Bastings/Geurts, 28-6-2017

We hadden dit hotel via veiling gewonnen en dachten och michien is dat wel een leuk hotel! We zijn er op 14/06/2017 aangekomen,er was echter niemand aanwezig,er lag een briefje met onze naam erop en een kaartje om de kamer binnen te komen,wat wij al raar vonden,op de kamer een doordringende riool lucht vreselijk!!!! We hebben toen alle kranen open gezet,maar helaas heeft dat niet geholpen,hebben toen veiling en een medewerker van het hotel opgebeld,veiling zou het onderzoeken,we vroegen aan de medewerker of het mogelijk was voor een andere kamer te krijgen,tja zei begon hier niet aan want het was haar vrije dag,we werden daar ontzettend afgeblaft en ontzettend cru behandelt,de ligging van het hotel is ideaal,de rest verdient gewoon een dikke nul,Nooit meer dit hotel,van ons krijgen ze dan ook voor de ligging een 8,vriendelijkheid een dikke 0 !!!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ambassadeur bij:

Ongepoetste kamer bleek geen vergissing

Inne Joris, 28-6-2017

We zijn rond 14.15u ingecheckt op het 5de verdiep. Daar aangekomen bleek dat de receptioniste ons had ingecheckt op een ongepoetste vuile kamer. Dit leek een vergissing dus we gaan terug om dit te melden, de receptioniste verteld ons dat dit "normaal" is. We moesten onze bagage in de kamer achterlaten en wachten tot deze gepoetst was. Tegen 18 u komen we terug naar de kamer en was de kuisvrouw nog bezig met poetsen, we moesten nog een kwartier wachten. Ik had een baby bij en deze moest dringend verschoond worden en even rustig kunnen slapen. Nog nooit geweten dat je in ander mensen hun vuil moet zitten tot savonds laat! De volgende dag het ontbijt genomen om 9uur, dit was erg beperkt omdat dit gewoon al niet meer aangevuld werdt. De lift was enorm klein en in het water zat roest want dit zag oranje (ideaal om je baby mee te wassen)het enige positieve aan ons verblijf was dat de kamer na het poetsen proper was en dat het een mooie kamer was.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Niet gauw meer

Rene van kaam, 26-6-2017

Parkeerplaats naast hotel Door receptie gezegd 24 uur parkeren maar vergeten te zeggen behalve op donderdag dan is er een markt, auto weggesleept kosten 300 euro.

Dit gebeurde wekelijks werd nog bij receptie gezegd wij kunnen ook wel eens wat vergeten

Heel fijn

Ajwm Aarts, 21-6-2017

Wij hebben een mooie kamer, schone kamer en vriendelijke ontvangst ervaren. Het ontbijt was prima alles was aanwezig. De drie nachten waren super we hebben genoten.
Gereisd met partner in juni 2017

een leuke tweedaagse in hotel ambassadeur

Fons en Bea De DeynHalet, 30-3-2017

Heel vriendelijk onthaal , goede ligging, goeie bedjes en nette kamers . Geen negatieve opmerkingen
Gereisd met partner in maart 2017

Zeer goede ligging in het cenrtum van Oostende

Schrooten, 25-3-2017

Een goed onthaal en centraal gelegen niet te ver van het strand.

Mooie kamer met alles er op en er aan.

Wel zonder parking maar in de buurt is er parking genoeg te vinden.

Ik kom zeker terug het is een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2017

Zeer tevreden over alles eten kamer ligging super

De Rop Jeannine, 25-3-2017

Zeer vriendelijk aan de receptie.

Kamer heel proper, mooie badkamer.

Ontbijt alles is er aanwezig .

Zeer lekker gegeten s'avonds.

Goed gelegen,direct bij winkels maar ook bij het strand en Casino.

Misschien parking,maar in de omgeving is er wel voldoende plaats.

Er zijn ook parkings gratis buiten de stad.

Gereisd met partner in februari 2017

Nooit meer

Ans, 27-12-2016

Sorry, maar ik was op een aantal punten zeker niet tevreden.

Mijn voornaamste negatieve punt is dat na een verwonding van mijn man, de EHBO koffer niet compleet was en niet aan de normen voldeed en daarbij dat de koffer vies was, o.a. de schaar zat onder de haren. Wij zijn in Oostende op zoek gegaan naar een dokter waar eventueel de wond gehecht moest worden. We zijn terecht gekomen bij het Casino, waar wel een goed gevulde EHBO koffer aanwezig was. Mijn complimenten naar deze mensen.

Het restaurant was daar in tegen geweldig.

Al met al gaan wij niet meer logeren in hotel Ambassadeur.

Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ambassadeur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ambassadeur in Oostende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ambassadeur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ambassadeur scoort een 5.88 uit 10 op basis van 78 reviews.