Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee ****

Sunparks Oostduinkerke aan Zee
7,7

• Onderkomen7,5
  • Activiteiten7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunparks Oostduinkerke aan Zee bij:

79 tips over Sunparks Oostduinkerke aan Zee

evelyn, 2-10-2015
ga zeker ook eens naar het strand dit is perfect te doen te voet
marc scillie, 7-7-2015

ondanks dat wij van het zwembad geen gebruik maken komen

wij toch zo 2 of 3x per jaar

vooral de nabijheid van strand en zee vinden wij zeer goed

ann de bock, 6-7-2015
ideaal voor gezinsvakantie

Roggeman Henri, 6-7-2015

We zijn wandelaars,een aanrader is een wandeling langs de Noordzeedreef,dan het Hannecartbos ingaan,dan de duinen ingaan tot "het wit huis" ( Cottagelaan )en zo naar het strand om vandaar naar Nieuwpoortbad te wandelen,daar de ijzermonding oversteken,naar Westende wandelen,daar de tram nemen naar Nieuwpoortstad .

Bezoek ook het "Westfront " museum aan het Albert 1 monument,zeer gedetailleerd overzicht van de Geschiedenis van de onderwaterzetting van de ijzervlakte.

Sara, 5-7-2015

* Dit park ligt op enkele kilometers van plopsaland de panne, leuk om te combineren

* Het is zeker aan te raden om fietsen mee te nemen, je kan er in het park ook huren

Willy, 26-6-2015
Mooie wandeling langs vaargeul en onmiddellijke duinen (deels natuurgebied)

Leenders, 26-6-2015
Met de kusttram naar Oostende en leuke musea in de buurt.
Wouter, 25-6-2015
PlopsaLand was een leuk uitje, we hebben hier een super leuke dag gehad.
atie van der Lee-van Dijk, 25-6-2015
Heerlijk dichtbij de stranden heerlijk wandelen en terrasje pikken op de boulevards wederom de garnalenvissers met die enorme paarden t blijft thuiskomen
A. Bolder, 24-6-2015
Voor gezin met kinderen is Plopsaland in de Panne erg geschikt. Ook voldoende attracties voor oudere kinderen.