7,7

• Onderkomen7,5
  • Activiteiten7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** bij :

1149 reviews over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee in het Nederlands

Volgens de verwachtingen : relatief goed

Patrick, 21-8-2017
  • Onderkomen6

Een lastminute geboekt aan 199€ voor een midweek, voor die prijs kan je geen 4 nachten boeken in een hotel voor 2 aan de kust met toegang aan subtropischzwembad. Hadden het geluk van heel de week zeer mooi weer te hebben, hadden ligstoelen mee en hebben fiesten gehuurd in het park. Behalve de mieren in de leefruimte voor de prijs was het Ok. Indien je luxe wilt moet je natuurlijk daar niet gaan, maar is wel ideaal voor jonge gezinnen of bende jonge vrienden dat een weekend aan zee willen zijn en BBQ'en aan het huisje.

Indien nog goede promoties gaan wij terug, de "volle" prijzen voor de huisjes zijn wel te duur.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een leuk weekend gehad!

Marieke, 21-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Na alle slechte recensies gingen we met angst en beven (en een fles dettol) naar sunparks Oostduinkerke toe. Het viel gelukkig alles mee! De ontvangst -in het Nederlands- was vriendelijk. Het huisje en tuintje zagen er aan de buitenkant niet uit en de huizen staan dicht op elkaar, maar van binnen was het prima in orde, netjes schoon, complete inventaris. De stofzuigers was aan vervanging toe want die stonk naar natte hond. Ook het tuinmeubilair (oude picknicktafel) is niet van deze tijd. De bedden waren naar onze smaak te zacht.

De supermarkt (parkprijzen) was voldoende bevoorraad, genoeg keuze in broodjes. Verder nodigde het overdekte gedeelte niet echt uit om gezellig te gaan zitten. Kids World (gratis, ze krijgen armbandjes bij het inchecken) was leuk om te klimmen en te klauteren voor onze kids (7&8&9 jaar). De buitenspeeltuin was echt voor de kleinere kids.

Het zwembad was prima in orde, leuke glijbanen, netjes, ik heb geen losse tegels o.i.d. gezien, maar een gedeelte leken nieuwe tegels en een gedeelte oud. Nadeel is dat er geen kledinghangers zijn en dat je alleen in de aangegeven zone mag eten. Ze verkopen alleen maar vette hap, dus we hebben een kop koffie gekocht en gewoon onze broodjes gegeten.

We hebben verder niet aan activiteiten deelgenomen want in de omgeving is genoeg te doen, erg leuk!

Ik zou hier niet voor weken heen gaan, maar voor een weekend of midweek, bijvoorbeeld in combinatie met Plopsaland vind ik het wel een aanrader!

Vergane glorie!

M. Schardijn, 20-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Ik had uiteraard van te voren al gelezen dat dit een verouderd park zou zijn. Bij aankomst deden we de deur open van ons select huisje. Na een korte tour had ik sterk de behoefte om de deur weer dicht te doen en om te keren naar mijn eigen, maar vooral schone huis. Even kort de highlights: schimmel in de badkamer, vies bad met een nog viezere antisliprand, deur van de slaapkamer die niet goed dicht kan, wc die niet goed was schoongemaakt, een koelkast die niet goed sluit, vieze lucht van de stofzuiger in iedere kamer, vlekken in het tapijt, lamp die het niet goed doet en geen wifi in het huisje. Ik heb onze klachten bij de receptie neergelegd. Koelkast en lamp zijn gemaakt. Verder als goedmakertje 3 dagen gratis ontbijtbuffet gekregen voor vier personen. Als je bedenkt dat dit huisje voor 10 dagen 2000 euro (!) kost dan moet ik van binnen echt huilen. Of ik hier nog een keer zou komen? Nee, nooit meer!

leuk voor jonge kinderen

sanne, 17-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Park is erg leuk voor jonge kinderen, dicht bij de kust.

Receptie,binnenspeeltuin en bowling erg verouderd.

Zwembad en bungalow zeer aangenaam verrast.

Jammer dat je voor alle bijkomede activiteiten nog eens een (groot) supplement moet betalen.. zo loopt de prijs van het verblijf enorm op.

Gereisd familie in juni 2017

Nooit meer!

Rianne, 11-8-2017
  • Onderkomen2

Pfff waar moet ik beginnen. Huisje was oud, ontvangst onaardig, zwembad flink verouderd, tuin niet bijgehouden, door de regen waren de putten vol gelooen met als gevolg een mega grote plas water voor de deur, deurtje vriesvak kapot, waardoor de spullen op de bovenste plank in de koelkast bevroren waren, geen animatie na 6 uur, minidisco sloeg nergens op etc etc. We hebben voor 2 weken geboekt, zoveel spijt van! Voor dit bedrag hadden we op een 5 sterren glamping in Frankrijk kunnen zitten!

Beste Rianne,

Hartelijk dank voor het delen van uw recensie. Wij betreuren ten zeerste te lezen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij hopen dat u uw ervaringen heeft kunnen melden bij de receptie. Wij zullen uw feedback gebruiken om onze service te verbeteren.

Vriendelijke groet,

Het Sunparks team

Huisje goed maar uitstraling park bagger !

Marie, 11-8-2017
  • Onderkomen1

Een midweek geweest maar ga er niet meer terug, op de site staat zo mooi " live muziek in de market dome " nou niets van gemerkt, de market dome is een vies hol waar alleen maar mensen ( jeugd ) zitten ( hangt ) omdat er alleen daar gratis WiFi is, de vloer is vies de papiertjes en dergelijke wat er bij aankomst lag dat lag er toen we naar huis gingen nog op de grond, 2 uurtjes buiten op terras gezeten naast een tafel waar een bord met kippebotjes van de vorige gast stond en gewoon niet opgeruimd werd niet uitnodigend om er te gaan zitten, er word totaal niets gedaan aan animatie terwijl op de site staat dat er voor kids o.a bingo word gedaan, afgelopen week in ieder geval niet !

Het huisje is niet veel op aan te merken, was schoon en zag er goed uit ( leek wel net te zijn gerenoveerd ofzo ? ) alleen de vensterbank buiten waren veel,tegels gebroken en omdat die op een hoogte hangen voor kleinere kinderen kunnen die zich er behoorlijk aan bezeren. De supermarkt was ver leeg, bij de bar was al de dagen dat we er waren de cola op, automaat was stuk , mijn idee is dan haal dan een andere oplossing in huis ! De GROTE vriezer bij de bar was zo goed als leeg dus een ijsje was er niet bij, ik vond de uitstraling alsof het einde seizoen was terwijl we midden in het HOOG seizoen zitten, blijkbaar is verdienen niet hun eerste prioriteit.

Het zwembad is echt oud ! De bar die in het zwembad is die sluit om 18 uur terwijl het zwembad open is tot 21 uur, dus als je s,avonds gaat zwemmen kun je niets meer drinken of eten.

Ik vond 900 euro voor een midweek erg veel geld vooral als je niet krijgt wat je verwacht na het lezen van de website !

Maar blijkbaar vinden dat meer mensen want het park leek ook wel uitgestorven, leek wel,of wij de enige gasten waren want op welke tijdstip je ook in de supermarkt / market dome komt nooit was het druk

Erg jammer ! Maar voor ons nooit meer oost Duinkerke !

Beste Marie,

Dankuwel voor het delen van uw ervaringen met de Zoover gebruikers. Het spijt ons echter erg om te vernemen dat met name de faciliteiten en onderhoud op het park u zo is tegengevallen. Het is allerminst onze bedoeling om deze indruk bij u achter te laten en wij nemen deze opmerkingen erg serieus. Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen om te laten zien dat wij deze laatste impressie kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Slecht park

Ep, 3-8-2017
  • Onderkomen1

Zwembad verouderd. Stenen die kapot zijn op gevaarlijke plekken en die niet gerepareerd worden. Binnenspeeltuin waar de auto's niet werken en weinig kinderanimatie. Personeel niet echt hartelijk qua ontvangst. Wordt weinig voor kinderen georganiseerd. Winkel met hele hoge verkoopprijzen. Slecht onderhouden park
Gereisd familie in juli 2017

Beste Ep,

Dank u wel voor het delen van uw recensie. Wij betreuren het ten zeerste te vernemen dat uw verblijf op ons park niet aan de verwachtingen heeft voldaan en u zich daarnaast niet verwelkomend heeft gevoeld door het personeel. Wij nemen opmerkingen zeker mee in de evaluatie en hopen dat wij u nogmaals in ons park mogen verwelkomen voor een verbeterd verblijf.

Met vriendelijke groet,

Fantastisch verblijf !

Marina Versweyveld, 31-7-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk rustige periode in juni met mooi weer, proper en gezellig huisje !
Gereisd met partner in juni 2017

Never nooit meer

Michelle Johnston, 30-7-2017
  • Onderkomen2

Zoveel geld uitgegeven voor deze teleurstelling. De banken zijn niet op te.zitten, wc lekt dus stinkt als de neten en, behalve het zwembad, moet je overal extra voor betalen. Tien euro voor uurtje pool spelen, vijf euro voor vijf minuten trampoline.springen, bowlen ook niet.gratis. ze hadden,op zijn minst een gratis voucher voor alle activiteiten kunnen geven. Bar personeel heeft ook geen kennis. Dat is dan wel weer pluspunt want de gin en tonic was zo genereus, daar konden we met een extra glas twee drankjes uithalen. Moest wel eerst even uitleggen wat een gin en tonic was. Training wordt dus duidelijk niet aan personeel gegeven. Baal als een stekker dat we hier een week hebben geboekt en ben serieus aan het aftellen om deze hellhole te verlaten.
Gereisd familie in juli 2017

Zalig weekendje weg met mijn kinderen.

Anneke, 29-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een hele rustige periode om hier een weekendje door te brengen. De kinderen vinden het er geweldig. Het huisje is altijd prima in orde en proper. Dicht bij de zee. Wij hadden ook een dagje mooi weer zodat we konden gaan wandelen op het strand.
Gereisd familie in februari 2017

Hoi Anneke,

Vriendelijk dank voor het delen van uw beoordeling op Zoover.

Wij waarderen het ten zeerste te lezen dat u een rustgevende tijd heeft gehad in ons park. Wij stellen het op prijs dat u heeft kunnen genieten van de accommodatie en prettige locatie.

Ons personeel ziet u en uw familie graag terug aan de stranden van Oostduinkerke en De Panne!

Vriendelijke groet,

Het Sunparks team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee scoort een 7.68 uit 10 op basis van 1454 reviews.