Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****

Sunparks Oostduinkerke aan Zee****
641 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****
Polderstraat 158, B-8670, Oostduinkerke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee scoort een 6,7 uit 10, op basis van 641 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 297 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in West Vlaanderen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** met andere accommodaties in Oostduinkerke.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,1
5,9
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Apr. 2014
"Ontspannende vakantie"vertalen
deferme dirk en mir...
9,0

8-4-2014 ik vond het een zeer ontspannende vakantie. vriendelijk personeel zoals bv peggy, proper park, leuke faciliteiten in het park: binnenspeeltuin, voetbalveld, bowling, pooltafel, kickertafel,subtropisch zwembad,...Wij willen gerust nog eens terug gaan!

met partner, Mrt. 2014
"Tevree, mooie midweek beleeft"vertalen
brigittedm
10,0

24-3-2014 We zijn heel tevree, als ik de indrukken zo hier las was ik al niet enthousiast, het onthaal was perfect, lakens lagen klaar in het huisje, huis was netjes, geen luxe, enig nadeel : geen verluchting in de badkamer, soms last van nare luchtjes, als de deur openbleef was het beter, heb ook de indruk dat het electrisch fornuis niet naar behoren werkt, dit gemeld bij vertrek!Park is netjes, veel vuilbakken! Het was een rustige periode, wat ons heel goed uitkwam, ben niet zo vo die hele drukte! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel receptie, fietsverhuur, bar, eetgelegenheid, en de winkel!

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Prima plek"vertalen
Mulder
8,0

21-2-2014 Goede vakantie plek, wij hadden een exclusief villa, het onderhoud kan wel iets beter. Zwembad voor ieder wat wils, vriendelijk personeel. Vlak bij het strand.

Jan. 2014
"Top service, gaan zeker terug"vertalen
Gerly
10,0

31-1-2014 Last-minute geboekt voor een midweek.
Was benieuwd wat het zou gaan worden gezien de toch wel wat negative berichten hier ....maar : Prijs kwaliteit was juist.
Correcte ontvangst, huisje was net schoongemaakt de vloer was nog een klein beetje nat van het dweilen. Bij een verzoek tot hulp bij het instaleren van een meegebrachte dvd recorder was de technische service binnen 5 minuten terplaatse!
Het 8 persoonhuisje welke wij hadden was oke, er waren wat kleine gebruikerssporen, maar deze neem ik eerder de vorige bewoners kwalijk als het personeel van het park. Kan inierdevaval zeggen, in dit huisje geen schimmel of gevaarlijks topcontacten enz. Gewoon goed.
Volledig en zogoed als nieuwe keuken inventaris!

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Betaalbaar vakantiepark"vertalen
Marc
8,0

20-1-2014 Ik liet me door iemand van het management ooit vertellen dat park van andere keten mikt op een publiek dat gedurende zijn verblijf in het park blijft en Sunparks een goedkopere versie is waar men tijdens zijn verblijf ook het park verlaat om van de omgeving te genieten. Zo is het ook bij ons. Sunparks is voor ons het mindere broertje mààr we blijven terugkomen. We combineren de zee en het park, de weersomstandigheden bepalen waar we de meeste tijd doorbrengen.
Deze keer: last-minute weekend Exclusive 4 personen voor 220 euro met inbegrip van 25 euro waardebons (

met partner, Jan. 2014
"Leuk midweekje"vertalen
ruud
7,0

11-1-2014 Zijn net terug van een midweek Oostduinkerke en we moeten eerlijk bekennen dat het ons niet is tegengevallen. Okee huisjes zijn redelijk dicht op elkaar en wat gedateerd maar wij hadden een Exclusive geboekt (no.528) en die was helemaal in orde en dat voor €136 all-in.(wel met 55+ korting eraf).
Bedden prima, reinheid ook in orde, alles was er en funtioneerde.

met een groep, 2014
"Kan beter"vertalen
Silke
2,0
7,0

3-1-2014 Wij zijn er net een midweekje geweest.
Zwembad best leuk maar inderdaad niet te vergelijken met CP. Kindjes hebben zich er prima vermaakt. Zelf heb ik me goed pijn gedaan in de stroomversnelling de druk van de stoom kwam volop in men rug. Ben niet kleinzerig maar dit was als een mes. Zou er zeker naar kijken!
Huisjes kil en in de wc geen verluchting met als gevolg dat er water op de vloer lag. Niet gezond om er voor langere tijd te verblijven. Bedden waren heerlijk. En erg leuk dat Plopsa in de geburen is. Voor de rest een park leuk voor eens een keertje te doen maar denk niet vlug voor herhaling vatbaar. Traprekjes rekenen ze aan als je ie wil. Die zouden er standaard in moeten staan! Veiligheid kopen is niet oke vind ik!

met jonge kinderen, Sept. 2013
"Gedateerd ondermaats vakantiepark"vertalen
Bernhard
4,0
4,0
5,0

16-9-2013 Aftandse huisjes uit de early 70's, diversen gebreken.
Schimmels, wandluis, bedwanzen, ongedierte etc...
Deze accommodatie zijn tot op het bod uitgemolken.
Prijs/kwaliteit niet in overeenstemming met elkaar.

met jonge kinderen, 2013
"Leuke vakantie"vertalen
Joris
3,0
5,0

16-9-2013 We hadden een luxe 6 p villa met sauna geboekt (cottage 825). Bij aankomst in de villa was de geur van sigaretten rook in het huis aanwezig (niet rokers huisje). Verder was het allemaal wel schoon. De prijs kwaliteit verhouding van de bar was niet goed (ca. 5,00 euro voor een appeltaart met slagroom). Verder was het park wel netjes en onze jongens (3 en 1,5 jr) hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de binnenspeelplaats (echter start het personeel 20 min. voor sluitingstijd al met opruimen van de tafels en stoelen. Een echte pre was de aparte kleedruimte voor baby's bij het zwembad, lekker ruim opgezet.

met jonge kinderen, 2013
"Prima weekendje"vertalen
k. zwaga
7,0

16-9-2013 Oke het is niet goedkoop (maar welk park is dat wel?) en het park is idd hier en daar aan een opknapbeurt toe, maar wij hebben een prima weekend gehad. We zaten op flinke loopafstand van zwembad en (dure) winkel, maar wel weer dicht bij prima speeltoestellen. De villa was ook in orde. Wij hadden als extra service het dekbedpakket geboekt en bij aankomst bleken de bedden inderdaad perfect opgemaakt. Helaas hadden we geen toegangsbonnen tot sauna villa aqua aangetroffen, dus we hebben de infraroodcabine in het huisje gebruikt (toch minder lekker dan finse sauna, maar toch zweten).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?