Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****

Sunparks Oostduinkerke aan Zee****
700 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****
Polderstraat 158, B-8670, Oostduinkerke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee scoort een 6,7 uit 10, op basis van 700 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 344 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in West Vlaanderen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** met andere accommodaties in Oostduinkerke.
Even geduld a.u.b.

7,2
5,9
5,9
5,8
Toon score en beoordelingen van:
Sept. 2014
"Niet nog een keer"vertalen
nijland
7,0

10-09-2014 heel veel huisjes dicht op elkaar die slecht onderhouden zijn en die de naam villa niet mogen dragen. Slaapkamers zijn erg krap. Benedenverdieping biedt wel genoeg ruimte. Veel paden die je bijna niet doorkomt omdat er nodig gesnoeid moet worden. Veel rommel rondom het huisje. Voor ons was dit het meest ongezellige huisje van de laatste 6 jaar.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Verouderd met leuk vertier voor kids"vertalen
Familie Wander
7,0

20-08-2014 Een sterk verouderd park met veel verouderde en verwaarloosde particuliere huisjes. Er wordt al wel gerenoveerd maar dat moet echt in hoger tempo, de luxe huisjes voldoen aan de eis van deze tijd. Het stonk in het huisje maar sar is vrijwel altijd in vakantiebungalows, dus wees voorbereid neem wat geurverfrissers mee voor toilet/badkamer en een interieurspray en dan kom je al een heel end, het zwembad was echt prima en je kan duidelijk zien dat ze met vernieuwingen bezig zijn, niet zo'n sterke chloorlucht gelukkig. De binnenspeelplek is super voor kinderen tot een jaar of 10, afstand tot het strand met de auto zo'n 5 minuten, fietsen mee is een aanrader, je kan leuk fietsen in de omgeving.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Erg leuk park in een leuke omgeving"vertalen
Diana Baets
10,0
8,0

11-08-2014 We hebben met 2 gezinnen (4 volwassenen en 4 kinderen van 0, 1, 2 & 3 jaar) in een 8 persoonshuisje gezeten. Het huisje was heel erg ruim. In de woonkamer stonden 3 bankstellen, grote eettafel met 8 stoelen etc en er was nog voldoende speelruimte voor de kinderen. Alles was goed onderhouden en netjes schoongemaakt. Het zwembad was super voor hele jonge kinderen en oudere kinderen. De afstand naar het strand is ongeveer 15 tot 20 minuten lopen. De binnenspeeltuin is groot en erg leuke voor kleine kinderen. Wij vinden het echt een aanrader!!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Sunparks Oostduinker...

Juli 2014
"Uiterst teleurstellend"vertalen
MGV
4,0

06-08-2014 Prijs- kwaliteit verhouding totaal zoek ........

met een groep, Juli 2014
"Absoluut nooit weer"vertalen
Charel
1,0

27-07-2014 Sterk verouderd, zwembad was hardstikke vies en viel van ellende uit elkaar. Veel te duur ook.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke vakantie!!"vertalen
meneer Braem
6,0

01-08-2014 Super zwembad en klimtoestellen voor de kinderen. Huisjes zijn schoon maar gedateerd. Ze Mogen de tuintjes bij de huisjes wel eens netjes onderhouden. Voor de rest super vakantie gehad!!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuk park en veel te doen in de buurt"vertalen
Natalie
7,0

28-07-2014 Leuk park, wel een stuk verder van zee dan ik dacht (vandaar de 5 voor ligging) en ook ver van de dichtstbijzijnde kusttram halte. De rest vd week dus de auto gepakt naar Nieuwpoort als we naar de boulevard wilden. Ons huisje was prima, helemaal niet vies of oud (we hadden een select huisje 4-persoons), ik denk dat we een gerenoveerd huisje hadden want alles zag er vrij nieuw uit. Ik had dit huisje gekozen voor de ligging t.o.v. het zwembad en de receptie, ideale plek want dat was al ver genoeg lopen, laat staan als je ergens achteraan zit. De straat waar het lag was niet zo heel gezellig en het uitzicht was een parkeerplaats i.p.v. groen wat op de kaart stond, maar we hadden wel een grote eigen tuin erachter. Het zwembad is geweldig met veel leuke glijbanen. Het park zelf oogt niet echt gezellig maar de Plaza weer wel, daar is een leuke taveerne (heerlijke cappuchino!), binnenspeeltuin, bowling, leuk terras, voetbalveldje etc.. Wij hebben ons er prima vermaakt voor een week.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Nooit weer, huisjes vies en oud"vertalen
heeg
4,0

19-07-2014 park best goed, huisjes zeer slecht stinkt, oud, vies.
bedden te klein, matrassen op.
geen traphekje,schimmel, interieur oud.
ongezellig huisje. terras plus straatwerk slecht.
kortom prijs kwaliteit verhouding slaat nergens op veel te duur. nooit weer!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Oud uitgeleefd park, veel te duur !!"vertalen
peter
3,0

01-08-2014 Zoek je iets aan de Belgische kust, zoek dan verder!!
Park bestaat nu ca. 30 jaar en dat zie je ook.
Matig onderhouden en geen vernieuwing. Huisjes lijken OK op de plaatjes
maar de hygiene is niet echt goed. Schimmelplekken in de badkamer en toilet. Keuken is te klein dus niet echt handig als je zelf wil koken.

met vrienden, Juni 2014
"Prima park"vertalen
M.Tromp
10,0
7,0

18-06-2014 Wij zijn met 6 volwassenen het weekend van 13 juni naar Sunparks Oostduinkerke geweest. Tot onze grote verbazing lazen wij op deze site bijna alleen maar slechte berichten( over dit zelfde weekend). Ons 6 persoonshuisje was bij aankomst gewoon schoon. Geen stofje onder de bedden! Badkamer brandschoon! Met de bedden was ook niets mis. Hebben dit bij andere parken wel anders meegemaakt.
Het personeel van de receptie was super vriendelijk. We twijfelde of het huisje wat we toegewezen gekregen hadden, en vlak bij de weg lag, niet te veel geluidsoverlast zou hebben van het verkeer. De receptioniste bood aan dat als dit inderdaad zo was we een huisje aan de andere kant van het park konden krijgen. Hebben hier echter geen gebruik van hoeven maken.
Het zwembad was ook prima. Leuke glijbanen .Volgens ons niets mis mee.
Zee ligt op 10-15 minuten lopen.
Wij komen hier beslist terug.
Wij komen hier beslist weer terug

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?