Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee ****

Sunparks Oostduinkerke aan Zee
7,7

• Onderkomen7,5
  • Activiteiten7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunparks Oostduinkerke aan Zee bij:

1178 reviews over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee in het Nederlands

Een plaats om te genieten van de rust en de stilte

Gilberto, 19-10-2017
  • Onderkomen8

Goed : de rust en stilte in het park - het domein ligt er verzorgd bij - het restaurant biedt een ruime keuze aan maaltijden voor een aanvaardbare prijs - het personeel is vriendelijk en behulpzaam - het huisje was netjes bij aankomst - de matrassen in de bedden verzekerden ons een aangename slaap - de sauna is lekker meegenomen. Er is TV voorhanden met een CD/DVD/radio die hierop is aangesloten ( zo kan je eigen CD's en DVD's afspelen).

minder goed : de zetels in het huisje : zitten niet zo comfortabel voor iemand met rugklachten en een éénzit en driezit zou voor ons de voorkeur genieten in plaats van twee tweezits. Jammer dat er een toeslag moet betaald worden voor enkele frietjes meer.

Gereisd met partner in oktober 2017

Leuk verblijven

fam. R-W, 7-10-2017
  • Onderkomen7

20 min. wandelen naar de zee.

Winkel met al het nodige is goed.

Frituur om de hoek.

Het zwembad moet nagezien worden. Veel onderdelen werken maar half.

het huisje was proper en verzorgt.

Het Sunparks team, FO manager, 10-10-2017

Beste gast,

Wij willen u graag bedanken voor het delen van uw reactie op Zoover. Wij zijn blij te lezen dat u en uw familie hebben genoten van een ontspannen vakantie in ons park.

Het doet ons goed om te lezen dat u heeft kunnen genieten van de fijne ligging nabij het strand en onze accommodatie. Wij hopen u wederom welkom te mogen heten bij de stranden van Oostduinkerke en De Panne!

Vriendelijke groet,

Ga niet!

Carin, 6-10-2017
  • Onderkomen2

Het park ligt fijn dicht bij zee, maar het huisje is ons vreselijk tegengevallen. Het huisje was oud, het bed vol zwarte haren, van alles was kapot, de regendouche niet aangesloten, radio en tv slecht, de thuisbioscoop set met dvd ontbrak en de infra rood sauna was met kroonsteentjes aangesloten. Grote tegenvaller dus!
Gereisd met partner in augustus 2017
Het team, FO manager, 9-10-2017

Beste Carin,

Dankuwel voor het delen van uw recensie. Het spijt ons heel erg te vernemen dat uw vakantiehuis zo is tegen gevallen en wij bieden onze excuses aan als uw vakantiewoning niet op orde was. Wij hopen dat wij u nogmaals bij onze kust zien voor een verbeterd verblijf.

Met vriendelijke groet,

Het Sunparks team

Kortbijvakantie voor het hele gezin

Wendy81, 2-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Lekker eten: gevarieerd en voor elk wat wils, zowel qua ontbijtbuffet als de avondmaaltijd. Kinderen (4 en 7) hebben genoten! Ruim zwembad met voldoende faciliteiten voor jong en oud. Geweldige glijbanen met redelijke wachttijden. Zwemvestjes aanwezig voor de kinderen. Mooie omgeving, prachtige natuur. Ruime binnenspeeltuin. Nabijheid Plopsaland is een pluspunt. Rustig vakantiehuisje, vriendelijk personeel. netheid park.

Geen vliegenramen aanwezig, dus best muggenspray voorzien als je met de ramen open slaapt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontspannend, heel fijn voor de kinderen

Katrien, 29-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Zeer kindvriendelijk, dicht bij de zee, rust bij het huisje, zeer goed dat er een winkel op het domein is. Leuk met het speelplein en diertjespark buiten, het binnendoorspeelplein bij minder goed weer.

Jammer genoeg wat verouderd, maar dat zien de kindjes niet. Misschien best de paadjes en de parkingeens herstellen want voor mindervalide mensen, voor buggy's, voor lopende kindjes, wel beetje gevaarlijk.

Tip : bij het afrijden van de parking, is het gevaarlijk. Je komt eerst op het fietspad terecht, maar ziet weinig door de begroeiing. Misschien dat 't stad kan zorgen voor het snoeien?

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontspannen, leuk verblijf

sphilips, 28-9-2017
  • Onderkomen6

huisje select 4 personen netjes, zwembad top voor jong en oud, badkamer toe aan renovatie maar geen probleem in gebruik. Wifi zou over het hele park aanwezig mogen zijn en voldoende sterk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Verouderde prijzige huisjes slecht gecoacht person

Harry en Willian, 28-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Geen wifi kapotte keuken kapotte stopconracten. Uitvallende lampen . Wel lekker kort bij de kust. Personeel wordt aan hun lot overgelaten door hun begeleiders.
Het team, FO manager, 3-10-2017

Dag Harry en Willian,

Dankuwel voor het delen van uw recensie. Het spijt ons zeer te vernemen dat uw verblijf op Sunparks is tegengevallen. Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen om te laten zien dat wij deze laatste impressie kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Leuk verblijf!

FD, 13-9-2017
  • Onderkomen7

Proper park, WIFI kon wel wat uitgebreider, tuintje was niet goed onderhouden. Huisje voor 8 personen was wel zeer praktisch met de 2 badkamers.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

zalig

paul, 12-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

de ligging was terug goed, dit is het voordeel van zelf kiezen welk huisje je wil en waar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezellig park en leuk zwembad voor jong en oudere.

Mertens, 12-9-2017
  • Onderkomen7

Goede uitvalsbasis voor Plopsa land en zeer fijn om te wandelen.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee scoort een 7.68 uit 10 op basis van 1507 reviews.