Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****

Sunparks Oostduinkerke aan Zee****
681 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****
Polderstraat 158, B-8670, Oostduinkerke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee scoort een 6,7 uit 10, op basis van 681 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 331 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in West Vlaanderen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** met andere accommodaties in Oostduinkerke.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

553 beoordelingen over Sunparks Oostduinkerke aan Zee****

681 beoordelingen
7,2
5,8
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Juli 2014
"Absoluut nooit weer"vertalen
Charel
1,0

27-07-2014 Sterk verouderd, zwembad was hardstikke vies en viel van ellende uit elkaar. Veel te duur ook.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuk park en veel te doen in de buurt"vertalen
Natalie
7,0

28-07-2014 Leuk park, wel een stuk verder van zee dan ik dacht (vandaar de 5 voor ligging) en ook ver van de dichtstbijzijnde kusttram halte. De rest vd week dus de auto gepakt naar Nieuwpoort als we naar de boulevard wilden. Ons huisje was prima, helemaal niet vies of oud (we hadden een select huisje 4-persoons), ik denk dat we een gerenoveerd huisje hadden want alles zag er vrij nieuw uit. Ik had dit huisje gekozen voor de ligging t.o.v. het zwembad en de receptie, ideale plek want dat was al ver genoeg lopen, laat staan als je ergens achteraan zit. De straat waar het lag was niet zo heel gezellig en het uitzicht was een parkeerplaats i.p.v. groen wat op de kaart stond, maar we hadden wel een grote eigen tuin erachter. Het zwembad is geweldig met veel leuke glijbanen. Het park zelf oogt niet echt gezellig maar de Plaza weer wel, daar is een leuke taveerne (heerlijke cappuchino!), binnenspeeltuin, bowling, leuk terras, voetbalveldje etc.. Wij hebben ons er prima vermaakt voor een week.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Nooit weer, huisjes vies en oud"vertalen
heeg
4,0

19-07-2014 park best goed, huisjes zeer slecht stinkt, oud, vies.
bedden te klein, matrassen op.
geen traphekje,schimmel, interieur oud.
ongezellig huisje. terras plus straatwerk slecht.
kortom prijs kwaliteit verhouding slaat nergens op veel te duur. nooit weer!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Sunparks Oostduinker...

met vrienden, Juni 2014
"Prima park"vertalen
M.Tromp
10,0
7,0

18-06-2014 Wij zijn met 6 volwassenen het weekend van 13 juni naar Sunparks Oostduinkerke geweest. Tot onze grote verbazing lazen wij op deze site bijna alleen maar slechte berichten( over dit zelfde weekend). Ons 6 persoonshuisje was bij aankomst gewoon schoon. Geen stofje onder de bedden! Badkamer brandschoon! Met de bedden was ook niets mis. Hebben dit bij andere parken wel anders meegemaakt.
Het personeel van de receptie was super vriendelijk. We twijfelde of het huisje wat we toegewezen gekregen hadden, en vlak bij de weg lag, niet te veel geluidsoverlast zou hebben van het verkeer. De receptioniste bood aan dat als dit inderdaad zo was we een huisje aan de andere kant van het park konden krijgen. Hebben hier echter geen gebruik van hoeven maken.
Het zwembad was ook prima. Leuke glijbanen .Volgens ons niets mis mee.
Zee ligt op 10-15 minuten lopen.
Wij komen hier beslist terug.
Wij komen hier beslist weer terug

met een groep, Juni 2014
"Dit nooit meer"vertalen
M. Huijsmans
3,0

17-06-2014 Een sterk verouderd park met villa's die niet beantwoorden aan de verwachting.

"Dit nooit meer"vertalen
patrick
1,0

14-06-2014 -Sunparks Oostduinkerke heeft hele oude en zeer slecht onderhoude huisjes met veel kapotte spullen. -Het park is AUTO VRIJ maar het personeel dendert met minimaal 40km p/u over de wegen dit is niet fijn met buiten spelende kinderen. -Het zwembad is leuk maar ook hier een hoop kapotte tegels in de vloer en muren en het baby peuter badje heeft slecht onderhouden glijbanen en ook hier zijn tegels kapot onder water. -De restaurants waren gesloten omdat het te rustig was wij konden nu dus nergens op het park eten. -En dit is maar een deel van de klachten die wij ook hebben doorgegeven aan de receptie.

"Dit nooit meer! Slechte ervaring!"vertalen
JeroenDiepstraten

15-06-2014 slechtste vakantiepark die ik heb meegemaakt

3 keer terug naar de receptie met klachten voordat we naar de met onze vakantie konden beginnen!

Parkeergelegenheid : matig
Huisje : slecht / verouderd
kinderstoel : gevaarlijk!
Keuken : onderhoud nodig
douche : verschrikkelijk / gevaarlijk
ketel / geizer: warm/koud/warm/koud
Bed : drama
Bank : slechtste bank ooit!
buitenterras : smerig (sigarettenpeuken en scherpe gemalen schelpen)
tuinmeubels : geen (alleen een versleten picknicktafel)
Tuin : matig (Hard gras en vol met brandnetels)
Badkamer : luidruchtige ventilatie
TV : oude blokkendoos. (afstandbediening hing met pleisters aan elkaar)
open haard :

Geen park/huisje om je kind rond te laten kruipen!

Onze baby trok de eerste avond aan de doucheslang en de de douchekop kwam met een noodgang naar beneden. De douchekophouder bleek gescheurd en dat was niet van de laatste dagen zag ik. Erg geschrokken hierdoor.

autovrije park : maar niet heus

"Villa 839"vertalen
Leny
9,0
5,0

14-06-2014 Villa 839 zou ik niet aanraden Indien men met kleine kinderen wil komen.Geen afgesloten tuin! Veel sigarettenpeuken en houtskool in de tuin.Geen tuinmeubilair en parasol,alleen een oude picknicktafel !! Vloer binnen was niet schoon: kleintjes hadden pikzwarte voetjes!Keukenkastdeurtjes zijn aan vernieuwing toe.Huis is zéér gehorig.

met partner, Mei 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
Janssen en van Cuij...
4,0

12-05-2014 Het park was verouderd en niet onderhouden.
Het huisje versleten, de matrassen / bank ingezakt, roest in bad, versleten toilet-bril, keukenkastjes los, waterschade, brand plekken op tuinbankje / tafel, raam bij badkamer dichtgetegeld dus geen ventilatie meer, luiken waren vast geroest en er miste 1 luik, kortom totaal geen onderhoud!
Wij zijn dan ook niet de gehele midweek gebleven, want in Oostduinkerke was ook niets te beleven, het leek wel uitgestorven.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Aangename vakantie"vertalen
Linda
7,0

11-05-2014 Net een midweek op Sunparks Oostduinkerke aan Zee doorgebracht. Deze Sunparks is niet vergelijkbaar met park van andere keten, er is namelijk geen plaza. In het hoofdgebouw zit de supermarkt, receptie, indoor speelparadijs, restaurant en bowling, in een losstaand gebouw is het zwembad en de snackbar (snackbar is erg verouderd en bediening erg traag, slechte prijs/kwaliteit). Voor ons is dit echter niet storend dat er 2 gebouwen zijn. Indoor speelparadijs en zwembad zijn erg leuk voor de kinderen, ook het hoofdgebouw is netjes. Daarnaast zijn er op het park leuke speeltuinen. Zeker de helft van de huisjes op het park zijn in particulier bezit, in de week dat wij er waren, waren deze vrijwel niet bezet, ik weet niet hoe dit in het hoogseizoen is. Wij hadden 4 persoons select huisje nr 820, dit was ver achter op het park gelegen, maar op 5/10 minuten lopen van hoofdgebouw. Huisje zelf was netjes en schoon, jammer van de slechte banken, maar verder geen opmerkingen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?