Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****

Sunparks Oostduinkerke aan Zee****
705 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****
Polderstraat 158, B-8670, Oostduinkerke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee scoort een 6,7 uit 10, op basis van 705 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 344 vakantiefoto's van Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in West Vlaanderen. Vergelijk Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee**** met andere accommodaties in Oostduinkerke.
Even geduld a.u.b.

7,2
5,9
5,9
5,8
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Okt. 2014
"Verouderd park"vertalen
Bertus & Brian
4,0

19-10-2014 De huisjes in dit park zijn verouderd, staan dicht op elkaar en zijn slecht onderhouden. Ons huisje was een 6 persoons huisje, maar voor 6 volwassenen zeker te klein. Tevens was het huisje zeer slecht schoongemaakt.
In het restaurant op het park was een diner buffet. Dit was echter matig van kwaliteit en voor de mensen die wat later kwamen eten, was de keuze zeer beperkt aangezien weinig werd aangevuld. De vriendelijkheid en de snelheid van het bedienend personeel kon ook beter.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuk park, maar wel wat verouderd"vertalen
n.
6,0

17-10-2014 We hebben een leuke vakantie gehad. Vooral het zwembad was leuk voor ons en onze zoon. Hij kon tevens leuk spelen bij de indoorspeeltuin. Het was schoon! Het strand is mooi dichtbij.
Mbt de accomodatie was het wel wat verouderd. ons huisje was wel schoon, maar het rook wel wat naar schimmel. een goede service was dat wij meerdere malen schoon beddengoed hebben gekregen zonder extra kosten. De huisjes mogen geen villa's genoemd worden. De tuintjes zijn afgezet waardoor wij wel veel privacy hadden en onze hond zijn ruimte had. Het onderhoud van het park mag wel wat beter vooral de verhuurde huisjes mogen beter onderhouden worden en alles verdient gewoon iets een opknap beurt.
prijs/kwaliteit is door de veroudering niet goed.
personeel was vriendelijk.

Sept. 2014
"Niet nog een keer"vertalen
nijland
7,0

10-09-2014 heel veel huisjes dicht op elkaar die slecht onderhouden zijn en die de naam villa niet mogen dragen. Slaapkamers zijn erg krap. Benedenverdieping biedt wel genoeg ruimte. Veel paden die je bijna niet doorkomt omdat er nodig gesnoeid moet worden. Veel rommel rondom het huisje. Voor ons was dit het meest ongezellige huisje van de laatste 6 jaar.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Sunparks Oostduinke...

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Verouderd met leuk vertier voor kids"vertalen
Familie Wander
7,0

20-08-2014 Een sterk verouderd park met veel verouderde en verwaarloosde particuliere huisjes. Er wordt al wel gerenoveerd maar dat moet echt in hoger tempo, de luxe huisjes voldoen aan de eis van deze tijd. Het stonk in het huisje maar sar is vrijwel altijd in vakantiebungalows, dus wees voorbereid neem wat geurverfrissers mee voor toilet/badkamer en een interieurspray en dan kom je al een heel end, het zwembad was echt prima en je kan duidelijk zien dat ze met vernieuwingen bezig zijn, niet zo'n sterke chloorlucht gelukkig. De binnenspeelplek is super voor kinderen tot een jaar of 10, afstand tot het strand met de auto zo'n 5 minuten, fietsen mee is een aanrader, je kan leuk fietsen in de omgeving.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Erg leuk park in een leuke omgeving"vertalen
Diana Baets
10,0
8,0

11-08-2014 We hebben met 2 gezinnen (4 volwassenen en 4 kinderen van 0, 1, 2 & 3 jaar) in een 8 persoonshuisje gezeten. Het huisje was heel erg ruim. In de woonkamer stonden 3 bankstellen, grote eettafel met 8 stoelen etc en er was nog voldoende speelruimte voor de kinderen. Alles was goed onderhouden en netjes schoongemaakt. Het zwembad was super voor hele jonge kinderen en oudere kinderen. De afstand naar het strand is ongeveer 15 tot 20 minuten lopen. De binnenspeeltuin is groot en erg leuke voor kleine kinderen. Wij vinden het echt een aanrader!!

Juli 2014
"Uiterst teleurstellend"vertalen
MGV
3,0
3,0
4,0

06-08-2014 Prijs- kwaliteit verhouding totaal zoek ........

met een groep, Juli 2014
"Absoluut nooit weer"vertalen
Charel
1,0

27-07-2014 Sterk verouderd, zwembad was hardstikke vies en viel van ellende uit elkaar. Veel te duur ook.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke vakantie!!"vertalen
meneer Braem
6,0

01-08-2014 Super zwembad en klimtoestellen voor de kinderen. Huisjes zijn schoon maar gedateerd. Ze Mogen de tuintjes bij de huisjes wel eens netjes onderhouden. Voor de rest super vakantie gehad!!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuk park en veel te doen in de buurt"vertalen
Natalie
7,0

28-07-2014 Leuk park, wel een stuk verder van zee dan ik dacht (vandaar de 5 voor ligging) en ook ver van de dichtstbijzijnde kusttram halte. De rest vd week dus de auto gepakt naar Nieuwpoort als we naar de boulevard wilden. Ons huisje was prima, helemaal niet vies of oud (we hadden een select huisje 4-persoons), ik denk dat we een gerenoveerd huisje hadden want alles zag er vrij nieuw uit. Ik had dit huisje gekozen voor de ligging t.o.v. het zwembad en de receptie, ideale plek want dat was al ver genoeg lopen, laat staan als je ergens achteraan zit. De straat waar het lag was niet zo heel gezellig en het uitzicht was een parkeerplaats i.p.v. groen wat op de kaart stond, maar we hadden wel een grote eigen tuin erachter. Het zwembad is geweldig met veel leuke glijbanen. Het park zelf oogt niet echt gezellig maar de Plaza weer wel, daar is een leuke taveerne (heerlijke cappuchino!), binnenspeeltuin, bowling, leuk terras, voetbalveldje etc.. Wij hebben ons er prima vermaakt voor een week.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Nooit weer, huisjes vies en oud"vertalen
heeg
4,0

19-07-2014 park best goed, huisjes zeer slecht stinkt, oud, vies.
bedden te klein, matrassen op.
geen traphekje,schimmel, interieur oud.
ongezellig huisje. terras plus straatwerk slecht.
kortom prijs kwaliteit verhouding slaat nergens op veel te duur. nooit weer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?