Bed and Breakfast Het Annekesnest ****

9,9

86 reviews over Bed and Breakfast Het Annekesnest in het Nederlands

Beter kan niet!

N. Stekelenburg, 18-8-2017

Voor de vierde keer in Het Annekesnest verbleven en het was wederom genieten van het prachtige appartement, het uitzonderlijk goede ontbijt, de mooie verzorgde tuin en het altijd weer gastvrije onthaal van Anne en Rik. Kortom: hier verblijven is de ultieme verwennerij.

Wij kunnen echt niets negatiefs bedenken en het zal voor de lezer wellicht geen verrassing zijn als ik vertel dat we voor 2018 alvast een nieuwe reservering hebben gedaan.

We verheugen ons er nu al op en wat ons betreft mag die vijfde ster er ook wel bij!

Gereisd met partner in augustus 2017

Toppie!

johanna kwanten, 6-8-2017

Zeer sympathieke, warme uitbaters. Altijd in voor een gezellige babbel of om leuke uitstapjes voor te stellen. Prachtige, ruime kamer én kraaknet!!

Een waar festijn als het ontbijt geserveerd wordt mét de krant.

Onze bed and breakfast nummer 1!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Een jaarlijks hoogtepunt

Marie Claire en Jan, 23-7-2017

Net terug van weer een uitstekende week in Het Annekesnest. Dank voor het grandioze ontbijt, de hartelijke ontvangst, de piekfijne kamer, de kleine attenties, kortom een B&B die al de anderen overtreft!

Wat vonden we wel goed: alles was perfect.

Wat niet: we kunnen echt niks bedenken.

Dank je wel voor de fijne vakantie!

Tot volgende keer!!!

Gereisd met partner in juli 2017

Een jaarlijks hoogtepunt !

Van Damme - Verschueren, 16-7-2017

Eigenlijk was alles uitmuntend: de inrichting, de ontvangst, de behulpzaamheid en attenties, het ontbijt, de faciliteiten. Dat alles aan een zeer redelijke prijs. Wie even op positieven wil komen kan moeilijk (of onmogelijk) beter kiezen - hier is rust een evidentie. Als er toch iets moet vermeld worden dat een het topniveau nog zou kunnen verhogen (bijvoorbeeld bij regenweer) is het een dvd-spelertje ter plaatse - maar dat is een minuscuul detail).
Gereisd met partner in juli 2017

Steeds genieten.

Maria en Willy, 2-7-2017

Altijd een warm en aangename ontvangst.

Het ontbijt perfect klaargezet en prima verzorging.

Wij hebben ervan genoten!!

Een echt aanrader!

Tot volgende keer!

Maria en Willy.

Een echte aanrader!

Familie Segers, 28-6-2017

Super proper, privacy, heel verzorgd ontbijt!
Gereisd met partner in juni 2017

Eerste klas b&b

Rudi & Katrien, 18-6-2017

Het is echt een meerwaarde dat er maar één kamer is en zeker dat je er nog een woonkamer bij krijgt.

Ook de keuken is handig.

Het ontbijt is steeds een verrassing : elke dag anders.

Anne en Rik staan zoveel mogelijk klaar voor u. Men vraagt zich af hoe ze het klaarspelen elk met hun job er nog bij.

Aanrader !!!!

Gereisd met partner in juni 2017

gewoon super

Bernadette en Robby, 22-5-2017

Het is er Zalig vertoeven . Een prachtige B&B . Je kan er rustig genieten van een prachtige tuin

En dan hebben we nog het vorstelijk ontbijt , gewoon zalig . Een totale verwennerij

Bedankt Anne en Rik

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch weekend in het annekesnest

Rudi en Carin, 22-5-2017

Het was weerom een fijne ontvangst in het annekesnest, wij werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw en gastheer. Je voelt je onmiddellijk thuis.

Het ontbijt was "super". ze zeggen, 's morgens moet je eten zoals een koning, en dat hebben wij gedaan.

De kamer was weer pico bello in orde, kortom een echte echt aanrader.

Wij kregen ook veel tips voor uitstappen , en een leuke babbel is nooit veraf.

Wij keren alleszins telkens weer.

Fantastisch verblijf

Krist en Marijke, 21-5-2017

Mooie kamer, rustige omgeving en toch niet ver van het centrum en strand. Zeer lekker en gevarieerd ontbijt, met ontbijtkoeken, fruit, kaas, charcuterie.... Zeer vriendelijk onthaal en kregen diverse tips voor uitstapjes en restaurants in de buurt. Hebben ook gebruik gemaakt van de fietsen. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Annekesnest in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Annekesnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Annekesnest scoort een 9.85 uit 10 op basis van 88 reviews.