Vakantiehuis Lindehoeve ****

Lindehoeve
8,5

2 reviews over Vakantiehuis Lindehoeve in het Nederlands

Tahon Thomas, 1-11-2007

De lindehoeve is een topper in zijn categorie. Met een altijd vriendelijk onthaal is de toon gezet voor aangenaam verblijf in een van de meest gezellige boerderijen van de streek. U kunt deelnemen aan de boerderijactiviteiten, u kunt allerlei plaatsen bezoeken in de omgeving, kinderen kunnen rijden met de go-carts, fietsen, spelen op het kinderplein enz ... Ik verzeker u: niet één gast is ontevreden teruggekeerd. Het blijven mooie herinneringen voor de rest van uw leven!
Gereisd met vrienden in november 2007

Leonie, 31-10-2007

prachtig vakantiehuis, type "fermette", met alle ruimte en alle mogelijke voorzieningen. Ruime kamers, 2 badkamers, grote eetkeuken, ruime woonkamer met open haard.

Een zeer luxueus vakantieverblijf op een modern melkveebedrijf. We werden door de gastvrouw ontvangen met koffie en gebak. Op de boerderij was vanalles te zien, zelfs de geboorte van een kalfje konden we bewonderen. De kinderen konden zich volop uitleven met skelters, traptractor, in de zandbak, op de schommel. Wij genoten van de rust.Kortom een vakantie om te herhalen!

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lindehoeve in Oedelem , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lindehoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Lindehoeve scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.