Bed and Breakfast 't Koolhof

Bed and Breakfast 't Koolhof
't Koolhof
9,4

2 reviews over Bed and Breakfast 't Koolhof in het Nederlands

de boerenbuiten op steenworp van Nieuwpoort

cinmar, 28-7-2015

Zeer vriendelijke ontvangst, grote familiekamer volledig open ruimte maar de kinderen liggen door een muurtje toch afgescheiden. Zeer ruim, comfortabele bedden, 100% schoon, tv, minibar, safe, gratis koffie en theefaciliteit, prachtige badkamer. Ezelweide waar je dieren kan knuffelen vond onze dochter top. Mooie boerderij met paarden, koeien, schapen,... slechts 2 km van nieuwpoort bad en stad. Enige minpuntjes: vrij prijzig (maar onze prijs werd gunstig aangepast dankzij een super gastvrouw, wij verbleven slechts met 3 op de familiekamer ipv 4, vandaar de aanpassing), ontbijt was lekker vers (eitje naar keuze) en van goede kwaliteit en vriendelijke bediening maar wij misten wel wat melproducten (kwark, yoghurt) er waren ook geen vervangproducten voor diabeet. Minibar ook vrij prijzig
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige B&B.

Marcel, 10-9-2014

Landelijk en rustig gelegen, dicht bij de Belgische kust. De nieuwe kamers zijn zeer mooi, ruim en functioneel ingericht. Alle comfort is aanwezig: heerlijke bedden (boxspring), ruime badkamer met bad en aparte douche, tafel, zitmeubilair, safe, minibar, LCD-kabeltelevisie, koffiezet Dolce Gusto (gratis) ,terras aan vijvertje met tuinmeubilair. Lekker ontbijt aangeboden door een vriendelijke gastvrouw. Kortom, een 5 sterren B&B.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Koolhof in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Koolhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Koolhof scoort een 9.44 uit 10 op basis van 2 reviews.