Appartement Jan Turpin ***

Appartement Jan Turpin
Jan Turpin

2 reviews over Appartement Jan Turpin in het Nederlands

poppie, 25-8-2007

over het algemeen een fijn huis ,mevrouw van wie het huis is zijn we niet tevreden over. Er was afgesproken dat ze om 12.00 de laatste dag zou komen om de zaken af te handelen voor we terug naar huis gingen.Stond ze om 10.00 voor de deur, toen we zeiden dat we niet klaar waren en dat de afgesproken 12.00 was zei ze dat ze later zou terug komen,stond ze nog geen half uur weer voor de deur met de vraag of we al klaar waren.

- We waren met 6 pers. maar ze had 7 bedden opgemaakt,op dat bed hadden we onze koffers gelegd, moesten we 12,00 euro extra bedlinnen betalen omdat we dat bed "gebruikt" hadden! We hadden nooit erom gevraagd dat er een extra bed werd opgemaakt.

.er kwam ineens 30,-vastkosten bij,dit was niet inreisgescheiden aangegeven.

op geen een moment heeft ze gevraagd hoe we het hebben gehad of we nog opmerkingen hadden.

een slechte afsluiting dus

Gereisd familie in augustus 2007

Wilfried, 12-1-2007

Wij zijn hier in juli 2006 op vakantie geweest en hebben een heel fijne vakantie gehad. Het appartement is erg ruim en luxueus ingericht, op enkele oude meubels na. De ligging is perfekt, in het midden van Nieuwpoort stad. Zelfs in het hoogsezoen is daar, na een dagje strand, heerlijk om tot rust te komen. Alle comfort en door zijn ligging, uitstekend, omdat het midden in de stad ligt, met alle mogelijkheid tot winkelen, uit eten gaan of gewoon een terasje doen. Een aanrader!
Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jan Turpin in Nieuwpoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jan Turpin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jan Turpin scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.