Vakantiehuis De Bosnoot

De Bosnoot

1 review over Vakantiehuis De Bosnoot in het Nederlands

Aardig huisje

M, 11-5-2011

Begin mei zijn wij een lang weekend naar de Bosnoot gegaan. De Bosnoot bestaat uit 2 huisjes. In het grotere huisje zat een redelijk grote keuken, woonkamer, 2 slaapkamers en 1 badkamer (maar zonder bad/douche, slechts met wastafel, wc en bidet). Het kleinere huisje is de 3de slaapkamer. Het was wat onhandig dat de douche in het kleine huisje zat en er geen douche aanwezig was in het grotere huisje. Ook misten we een aantal benodigdheden in de keuken, zoals een kaasschaaf en blikopener. Een aantal keer vielen de deurklinken ook uit de deur, dat zag er nogal knullig uit. Waar wij het meest op afgeknapt zijn is dat het huisje niet heel goed schoongemaakt was. Het was niet smerig, maar wel erg stoffig. De tuin aan de achterkant van het huisje is erg groot en mooi en aan de voorkant zit nog een soort patio waar je kunt zitten. Vooral het uitzicht op het heuvelland was prachtig. We hebben een leuk weekend gehad, maar het huisje was niet zo mooi dat we nog een keer terug zouden gaan.
Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Bosnoot in Nieuwkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Bosnoot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Bosnoot scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.