Hotel Schoorbakkehoeve ***

Schoorbakkehoeve
8,8

30 reviews over Hotel Schoorbakkehoeve in het Nederlands

Anne, 11-7-2017

Voor wie rust zoekt in de polders is dit een erg aangename plaats, voor fietsers alles voorzien, op 10 km afstand van Nieuwpoort, eigen keuken met fantastische chef ( opgelet niet elke avond is het restaurant geopend), buitenterras en binnenkoer met speeltuin. Dus ook voor kinderen fijn.
Gereisd met partner in mei 2017

Super vakantie!

Lynn, 21-8-2012

Uit onderstaande reacties was ik wat bang om daar naartoe te gaan maar het is zeker niet waar wat geschreven staat! De kamers zijn mooi en netjes en de maaltijden zijn werkelijk heerlijk! Super kindervriendelijk en voorzien van binnen en buitenspeeltuin, go-carts,... Behulpzaam personeel en een uitnemende ligging! Wij gaan zeker nog terug!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Onder de verwachting

edwin_buggenhout, 30-7-2012

Keken vooral uit naar het eten maar werden zwaar teleurgesteld. Het restaurant is vooral gekend voor zijn specialiteiten Limousin rundsvlees en de visschotel. Onze Limousin steak was een smaakloos, eerder gekookt, vermoedelijk uit de diepvries komend stuk vlees en de visschotel bestond uit een heel grote portie aardappelpuree en gekookte, vermoedelijk uit de diepvries komende vis (zalm, tongrolletjes, kabeljauw) met veel room- en smaakblokjes saus. M.a.w. boers eten, boers kader .
Gereisd met partner in april 2012

geweldig!

schouwenaar, 7-5-2012

Geweldige oude hoeve met hotelkamers. Kamers zijn erg mooi en nieuw en ontbijt en diner is ook geweldig. Aardige eigenaren. Voor gezinnen met jonge kinderen zit je 10 minuten van Plopsaland met de auto en ook ongeveer 10 minuten van de kust. (leuk met de kusttram de hele kust bekijken) Er zit ook een boerderij naast met een slagerij en het vlees wordt in het restaurant opgediend. (heerlijk)
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Lekker gegeten

kf, 2-8-2011

Eten was voortreffelijk. Enige minpunt was dat de gevraagde klassewijn niet van het opgegeven jaartal was, maar een jaar jonger.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Tegenvallende kamers

De boer, 15-1-2011

Op de website stonden enkele foto's van de familiekamer waardoor bij ons de suggestie was gewekt dat er sprake zou zijn van 2 aparte kamers. De reactie in het hotel was; dat denkt iedereen. Uiteindelijk dus met 2 kleine kinderen in 1 ruimte moeten slapen. Verder is hotel best kind vriendelijk, maar staat het ontbijt, service en de kamers niet in verhouding tot de prijs.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

middelmatig niet voor herhaling

vermeesch, 1-11-2010

Hadden veel verwacht van dit " kort gastronomisch " weekend. Onthaal was correct maar zonder charme, kamers waren ok en zeer netjes. Verwarming op de kamer zelf bleek niet te werken, gelukkig wel in de overigens nette badkamer.

Het geen waarvoor we gekomen waren; het gastronomische ; was ondermaats. Dit kan iedere huis tuin en keukenkok op tafel toveren. Ook de sfeer in het restaurant had meer weg van een grootkeuken, snel en aan de lopende band. Bediening was ruw en absoluut niet vriendelijk. Kortom zijn geld niet waard. Ook het ontbijt was aan de magere kant. Voor die prijs 170 euro / pers kan je veel beter krijgen.

Echt geen aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

wauw!

Vermeulen, 19-8-2010

Ons verbijf in Schoorbakkehoeve was fantastisch, na de toch wat slechtere reacties over de kamers hebben we ons erover eerst een geinformeerd, en de uitbater zeiden dat ze het probleem hebben gevonden en opgelost,dus vanaf nu OP GEEN ENKELE KAMER NOG EEN OF ANDERE RIOOLLUCHT! En dat was ook zo, het verblijf is fantastisch goed meegevallen,wij komen zeker nog terug. Supervriendelijk personeel, toffe uitbaters, en uitnemend lekker eten, echt gastronomisch!!
    Gereisd met partner in juli 2010

Wauww...

Vermeulen, 27-3-2010

Dit is een hotel waar ik nu al enkele keren ben geweest, nog altijd heel goed en het hotel is als maar aan het renoveren om alles optimaal te houden.

Gastheer en vrouw altijd heel vriendelijk en hun personeel zeker ook.

ER KOMT IN DIT HOTEL EEN WELLNES MET GROOT ZWEMBAD,dit zal er zijn binnen enkele maanden.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Geen topper

Krisson, 22-12-2009

Ons verblijf hier heeft de verwachtingen toch zeker niet kunnen inlossen. De service was niet echt vriendelijk. Het eten is redelijk maar zeker niet gastornomisch. Ontbijt valt wel goed mee. De kamers zijn redelijk, maar niet meer dan dat. Voor kinderen is er wel wat voorzien maar toch niet echt uitgebouwd. Het is zeker geen plek waar je rustig van plattelandstoerisme kan genieten, het mist de uitstraling daarvoor.
    Gereisd met jonge kinderen in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Schoorbakkehoeve bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schoorbakkehoeve in Middelkerke - Bad Middelkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schoorbakkehoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schoorbakkehoeve scoort een 8.76 uit 10 op basis van 30 reviews.