Appartement Residentie Excelsior Studio 46 ***

Appartement Residentie Excelsior Studio 46
Residentie Excelsior Studio 46

2 reviews over Appartement Residentie Excelsior Studio 46 in het Nederlands

Super schattig en een top uitzicht!!

Charlotte, 25-9-2013

Samen met mijn vriend was ik een week in dit schattig appartementje. Het uitzicht was super mooi, ik had er uren naar kunnen kijken. De keuken is met alles voorzien. In het appartement vind je alles, wat je nodig hebt voor een gezellige week (dvds, spelletjes, tips voor uitjes etc.). Onze auto hadden wij niet nodig. De kusttram stopt direct voor de deur, dat zou ik thuis ook wel leuk vinden :P

Wij denken zeker nog vaak aan deze week terug en komen zeker nog wel een keer naar Middelkerke!

Gereisd met partner in januari 2013

Super schattig en een top uitzicht

Charlotte, 25-9-2013

Ik had een mooie week aan zee, samen met mijn vriend. Het uitzicht op de zee was super mooi. Ik had er uren naar kunnen kijken. Voor twee personen is het een super appartement. De keuken was met alles voorzien. In het appartement was alles te vinden, wat je nodig hebt voor een gezellige week (dvds, spelletjes, tips voor uitjes etc.).

Zelfs zonder auto waren veel uitjes mogelijk, de kusttram stopt direct voor de deur - zou ik thuis ook wel leuk vinden :P

Wij denken zeker nog vaak terug aan deze week en wij komen zeker nog een keer naar Middelkerke!

Gereisd met partner in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residentie Excelsior Studio 46 in Middelkerke - Bad Middelkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residentie Excelsior Studio 46 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residentie Excelsior Studio 46 scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: