Vakantiepark Jonckershof

61 reviews over Vakantiepark Jonckershof in het Nederlands

perfect

Bianca, 17-8-2017

dichbij zee heerlijk uitwaaien

matrassen mogen wel worden vervangen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

parking

marc vanzonhoven, 9-7-2017
  • Activiteiten1

Ik huur al verschillende jaren een parking,nu weer van 24 juni tot 16 juli,vrijdag 7 juli ben ik een uurtje weg van mijn parking,kom ik terug en staat er een auto op mijn parking,nu 9 juli staat hij er nog steeds,waarom moet ik betalen voor parking als anderen uw parking innemen,receptie geeft gewoon andere parking en briefje achter ruitewisser,voor mij nooit nog jonckershof!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Rustig park

Mw. Corvers, 13-5-2016
  • Onderkomen7

Plus punten waren: echt kort bij zee, de zeer centrale ligging, de rust op het park, genoeg keuken benodigdheden, comfortabele bedden en comfortabele huiskamer.

Min punten waren: huisje was niet schoon: o.a. lades in de keuken, vloer, douche en tafel en kast. Ligstoelen waren beschimmeld. Dat was erg jammer want het was prachtig weer.

Gereisd met partner in mei 2016

Dierckx, 14-9-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

prima gelegen,rustig en toch op wandelafstand van het centrum en het strand. Mooi ingericht huisje. De hond vond het er heel leuk. :-)) . Volgend jaar boeken we voor een hele week.
Gereisd met partner in september 2015

fijn , rustig park

hg, 12-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

we waren te vroeg gearriveerd en hebben ons toch bij de receptie gemeld. Direct werd er gekeken of de bungalow al klaar was. onze bungalow was al klaar en we mochten er meteen in. het was een ruime bungalow. we hadden een perfect plaatsje gekregen, direct bij onze auto . ook lagen we kort bij het strand. een fijn , rustig park. alleen de kosten voor de energie en het waterverbruik waren enorm. € 40,00 voor 3 personen voor 1 week
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Heerlijk weekje achter de rug met onze rakkers!

Tom Dewaele, 1-11-2014
  • Onderkomen8

Leuke aankomst met vriendelijk onthaal en zeer snel in ons huisje. Met ons 6 hadden we een duplex gereserveerd. Alle comfort, ruimte en nog plaats voor onze vrienden die een paar dagen kwamen logeren. De kinderen (tussen 5 en 13) kunnen zorgeloos rondlopen en fietsen op dit autoloze domein, in een zeer verzorgde tuin. De keuken is groot genoeg en voorzien van alle toestellen en servies om voor de grote familie te koken. Dus niet nodig om aan te schuiven in de druk bezochte restaurants tijdens het seizoen. Winkels en grootwarenhuizen op wandelafstand voor de inkopen. De auto en fietsen veilig in de garage aan het huis is meegenomen en onze vrienden hadden een parkeerplaats vlakbij. Wij komen terug! Zeker en vast.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Prachtvakantie aan onze eigen Belgische kust!

Tanguy Dewaele, 1-11-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Nog nooit zo'n heerlijke vakantie aan de kust gehad als dit jaar! De huisjes zijn mooi, ruim, proper... de gedroomde plaats om na een hele dag strandwandelingen of go-karten thuis te komen! Zelden zo'n rustige omgeving zo dicht bij het strand gezien, en ik heb al heel wat kuststeden bezocht! De ligging en de rust in het Jonckershof zijn een absolute troef! De mensen aan de receptie schieten snel en efficiënt te hulp bij een probleem, en staan klaar vol informatie over wat er allemaal te doen is in en rond Westende. Het was werkelijk een plezier om hier onze batterijen weer helemaal op te laden. Een steevaste aanrader voor iedereen, jong en oud!
Gereisd met vrienden in september 2014

Saai park in lelijke omgeving

Tanja, 24-8-2014
  • Onderkomen6

Huisjes zijn oud en niet schoon, inderdaad bloedspetters op de muren, van muggen en ik weet niet wat voor allemaal vlekken..bedden zijn oud en onfris, stinken!

Wij keken uit op een lelijk grijze flat die je daar allemaal langs de Belgische kust hebt. Ze hebben weinig oog voor de natuur, plaatsje heeft winkels en supermarkt, niet veel bijzonders, veel winkels met nepzooi en plastic, allemaal vergane glorie.

Voor dit geld had ik echt beter verwacht. Strand is prima, hier en daar speeltoestellen voor de kleintjes, aanrader is Plopsaland, zo'n 20 minuten rijden en Brugge ligt ook dichtbij, verder kan ik niks postiefs noemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Netjes

han, 19-8-2014
  • Onderkomen7

Mooi en netjes alleen voor kinderen echt heel weinig te doen, ze hebben wel wat speeltoestellen maar dat is het dan, er is geen winkeltje of restaurant op het park vond ik erg jammer. we hadden het weer niet mee dus dan zit je daar in het huisje, als het mooi weer zou zijn kun je heerlijk naar het strand dat is heel dichtbij. huisjes waren verder netjes alleen jammer dat er geen magnetron en waterkoker aanwezig was.

verder was de inrichting saai.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Het boeken waard

robbrf, 30-6-2014
  • Onderkomen8

Ondanks dat de accomodaties zo'n 40 jaar oud zijn is alles op het park netjes en keurig onderhouden.

Gustige ligging t.o.v. strand en winkels

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Jonckershof in Middelkerke - Bad Middelkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Jonckershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Jonckershof scoort een 7.4 uit 10 op basis van 65 reviews.