Hotel Soll Cress ***

6,8

58 reviews over Hotel Soll Cress in het Nederlands

Top

Julie S, 1-8-2017

Alles top! Dicht bij zee,familiale sfeer, lekker eten, mooie zwembad, vriendelijke bazen! Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2017

Uitstekend

Wim, 1-8-2017

Een hotel met alleen maar goede punten. Heus, er is niks slecht aan. Tramhalte aan de deur, 10 minuten rijden tot aan een station met verbinding naar Gent en Brussel. Een keuken om u tegen te zeggen. Nette, gezellige kamers. Een geweldig heerlijk zwembad. Ongelooflijk vriendelijke bediening. Wie niet in Soll Cress geweest is, weet niet wat op hotel gaan is.
Gereisd met partner in juni 2016

Ginette François, 29-7-2017

Het hotel ligt rechtover de halte van de tram.Als je de straat over steekt kom je na 100 meter wandelen aan de zee.Het eten was er heel lekker en op de koop toe komen ze nog een tweede keer rond met de soep.En van het hoofdgerecht kan je ook nog bijkrijgen.Je gaat er zeker met geen honger van tafel .Ze zijn er ook zeer vriendelijk.Wij hebben al terug geboekt voor augustus en december.Een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2017

Bijna perfect

Guy, 23-12-2016

Verzorgde kamers, badkamers idem. Grote ramen, ,,uitzicht op zee" klopt niet (Koninklijke Baan), tramhalte voor de deur, gratis parking indien je rechtstreeks boekt (betalen indien via touroperator of andere tussenpersoon). Geen airco. Geen minibar. Ontbijt = OK, avondmaal: in heel het restaurant wordt iedereen vanaf exact 19.00u tegelijk opgediend volgens de gang van het menu (allemaal voorgerecht, pas daarna allemaal soep, allemaal hoofd- en nagerecht) gevolg: je zit 2.5 u aan tafel, zodat elke mogelijke avondactiviteit in het water valt. Eten is wel fantastisch lekker, vriendelijke bediening, wijnen democratisch geprijsd.
Gereisd met partner in augustus 2016

vuil en veroudert hotel en onvriendelijk

Kaatje, 9-8-2016

ontbijt gewoon, maar goed, niets speciaal

niet goed :oude lift die niet meer mag

scharnieren v deur zeer vuil en sproeier vol met kalk

om maar te zwijgen over terras die vuil is om te gaan zitten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fantastisch

Kathy Mistiaen, 3-7-2016

voel mij altijd thuiskomen, super lieve familie, en ze zorgen altijd dat ik mijne nutella bij het ontbijt krijg, verlang al naar het verlengd weekend in augustus
Gereisd met vrienden in februari 2016

nooit meer

Jef, 7-9-2015

Alleen het eten was oke. Koude kamers, heel slechte matrassen, ouderwetse bedoening waar de familie vast houd aan hun manier van uitbaten. Een doolhof vol hoeken en trappen. We zijn zelfs een dag vroeger naar huis vertrokken.
Gereisd met partner in september 2015

Hotel la crise

Vanhie, 22-6-2015

kringloopspullen en uit een huis gehaald van een overledenen dat de familie toch niet wenst. = interieur. Kamer vonden we een dooi vlieg en was het ook niet spic en span.

Toen viel er een kaartje mij op dat er omhoog hing 'ik zie, ik zie wat jij niet ziet' dat hebben we gemerkt de volgende dagen. Welkomstbrochure toe aan vervanging. Schrokken we over de infantiele aanpak . Hoe je het wc moet doortrekken.

De volgende dag wilden we toch het zwembad van 30° eens uittesten. ne sprong wagen in het water. We kregen onmiddellijk een hartaanval.

30° dat water, ja mss als iedereen er eens in urineert zal het zo warm zijn.

Ontbijt denk dat ze elke dag alle overgebleven broodjes verzamelde en die terug leggen.

Het beleg was een samenraapsel van de vorige dagen of van hun eigen ijskast. Choco 1 potje en de rest is kandijsuiker voor op den pannekoek. Extra bijrekening bij afrekening. Mss verbetering bij de volgende generatie.

Gereisd met partner in juni 2015

Echt thuiskomen in Soll Cress

Van Vooren Koen, 2-5-2014

Wij waren voor de tweede keer te gast bij de familie Vandamme en voelden ons terug heel welkom (ook al was het met een voucher).

De kamers zijn superproper en het zwembad vinden wij echt Top

Het restaurant is misschien wat gedateerd maar dat heeft zeker ook zijn charmes.

Chapeau voor de hele familie en zeker voor Sofie want zij is echt overal tegelijk en je mag haar alles vragen.

Hartelijk bedankt en tot de volgende keer !!!!!!!

Gereisd met partner in april 2014

Gedateerd onvriendelijk (familie)hotel.

potc62, 11-4-2014

Rommelig hotel met ouderwets interieur, maar met vooral een onvriendelijk karakter! We hadden meer dan de indruk dat de boeking met bon noblesse oblige was, en niet in dank werd afgenomen. Trouwens de bon-afspraken werden totaal niet gerespecteerd (aperitief van het huis niet aangeboden gekregen, geen fles cava op de kamer, verplichte afrekening met Bancontact ...). Extra handdoeken werden aangerekend. De muffige 'eetzaal' en de 'openingsuren' deden me denken aan mijn internaat van destijds. Je moest doorheen rommelige familievertrekken vooraleer aan je kamer te geraken. De bediening tijdens het ontbijt en het diner was wel vriendelijk en correct, dit in tegenstelling tot de rest van de staf. De kleine kamer was in dezelfde oubollige stijl, maar redelijk netjes. Van roomservice was niet echt sprake: je moest je drank en het leeggoed zelf transporteren, anders stond het er na de schoonmaak nog ...

Kortom, geen echte aanrader als je met een deugddoend vakantiegevoel wil thuiskomen!

Gereisd met partner in april 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Soll Cress bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Soll Cress in Koksijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Soll Cress zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Soll Cress scoort een 6.76 uit 10 op basis van 60 reviews.