Bed and Breakfast Loxley

Bed and Breakfast Loxley
Loxley
9,8

4 reviews over Bed and Breakfast Loxley in het Nederlands

Fantastisch mooi verblijf met supergastvrouw

Patrick, 4-10-2014

Deze B £ B is vlakbij het strand gelegen. Volledig gerenoveerde cottage met mooie, propere kamers en vriendelijke bediening. Ook lekker gegeten in de bistro beneden.
Gereisd met partner in september 2014

Ideale ligging, zalige bedden en ontbijt

Woedy, 16-9-2014

Het pand is recentelijk piekfijn gerenoveerd.

Gezellig ingerichte kamers voor 1 tot 4 volwassenen. We hebben een heerlijk vers en uitgebreid ontbijt gekregen. Slechts 5 minuutjes wandelen van het strand en 1 minuut van de winkelstraat en minigolf maar toch heel rustig gelegen. We kregen een goed uitgeruste helemaal vernieuwde kamer met koffie en thee faciliteiten.

Gereisd met partner in augustus 2014

nieuwe eigenaars!

Eline Van Meirhaeghe, 8-8-2014

deze uitbaters hebben een langdurige maar zeer geslaagde renovatie achter de rug! terwijl de originele tupische stijl goed bewaard is gebleven, kon ik toch genieten van alle modern comfort (nieuwe badkamer, gratis wifi,...)! op wandelafstand van de winkelstraat en het strand is dit een absolute aanrader. heerlijk uitgebreid ontbijt en een warm onthaal! alles wat je van een b&b verwacht.
        Gereisd met partner in augustus 2014

Super mooie kamers

Woedy, 8-7-2014

Ideale ligging, Nette kamers.

We werden goed ontvangen door een heel charmate gastvrouw die ons in de watten heeft gelegd.

Op 1 minuut wandelen was je in de winkelstraat.

Met de wagen ben je op 10 minutjes in centerparks of plopsaland.

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Loxley in Koksijde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Loxley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Loxley scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.