8,4

30 reviews over Hotel Ter Zaele in het Nederlands

Zeer gemoedelijk en vriendelijk, een aanrader!

Familie Kienhuis, 3-9-2016

We werden hartelijk ontvangen. Het hotel is iets gedateerd maar netjes en schoon. Voor kinderen ook prima geschikt. Voor een drie sterren hotel perfect.

Voor huisdieren zeer geschikt.

De ligging is prima. Dicht bij Knokke en dicht bij Brugge.

Gereisd familie in augustus 2016

Value for money, zeer klantvriendelijk

A. Hofman, 3-8-2016

Een gemoedelijk hotel met fietsenstalling voor je eigen fiets en voldoende laadpunten voor een E-bike in een omgeving met vele fietspaden. Brugge en Knokke liggen op fiets-afstand. Het ontbijt is goed en het eten in het restaurant is uitstekend.

De kamers zijn ruim en wat gedateerd, maar schoon. Elke dag schone handdoeken en schoongemaakt sanitair.

Verwacht geen 5-sterren voorzieningen als je voor een 3-sterrenhotel boekt en betaalt. Dit hotel is zijn prijs meer dan waard.

Gereisd met partner in juli 2016

absolute aanrader voor gastronomen met honden

sonja Theuns, 22-5-2016

Hotel ter Zaele in Knokke is een fantastisch en rustig gelegen familiaal en hondsvriendelijke plek om zalig tot rust te komen , op korte auto afstand van zowel het mondaine Knokke als het natuurvriendelijke Nederlandse Cadzand; het aanpalende uitstekende restaurant is een topper , ook al omdat je na de maaltijd meteen te voet naar je kamer terug kan

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ter Zaele*** bij :

Aangenaam hotel dichtbij kust en hinterland

christel de deyne, 4-5-2016

Gezellig verblijf op toplocatie. Vriendelijke gastvrouw die tips geeft voor excursies en uitgebreid ontbijt.
Gereisd met partner in april 2016

Goede service en rustgevende omgeving

Arvind, 14-4-2016

Vriendelijk personeel, huiselijke sfeer, leuke kinderboerderij.

Zeer aangename locatie.

Craenen Martin, 27-2-2016

Zeer gemoedelijk hotel. Geschikte accommodatie voor een rustig verblijf. Momenteel wat moeilijk bereikbaar door wegenwerken. Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteitverhouding vind ik prima. Het eten is top in het aanpalend restaurant.
Gereisd met partner in oktober 2015

aangenaam, zeer goede ontvangst

Johan Wens, 11-2-2016

Dit hotel ligt rustig in de velden dicht bij de kust. De kamers zijn ruim en proper. Zeer goede en vriendelijke ontvangst.
Gereisd alleenreizend in januari 2016

Fantastische plek

Sabine, 10-2-2016

Hotel ter Zaele midden in groen gelegen dicht bij Knokke , Sluis, Damme en Brugge ! Allemaal met de fiets te doen

Geen nieuw hotel maar zeer gezellig !

Gereisd familie in januari 2016

rustig hotel midden in het groen

VERA DE SEDELEER, 4-2-2016

Een heel rustig hotel, gelegen midden in het groen. En bovendien ook een goede uitvalsbasis om uitstappen te maken naar Damme en Brugge.
Gereisd met partner in januari 2016

Vies, oud en slecht hotel

Ton van Ravenhorst, 17-8-2015

Toen we aan kwamen rijden kregen we al een onbestemd gevoel. We zijn wel erg netjes en vriendelijk ontvangen maar toen we op onze kamer kwamen schrokken we ons dood.

De kamer was donker en saai. Er was heel veel stuk. De stopcontacten hingen uit de muur, het was vies, het stonk de deurtjes van de keukenkastjes hingen scheef. Met douchen moest je gebukt in een hoekje in het bad gaan staan anders kon je niet onder de straal staan. De gebruikte luiers lagen nog op het balkon. Het zwembad is klein en als het lekker zwemweer was geweest was ik er niet in gegaan.

Het ontbijt is heel eenvoudig maar als het hotel goed zou zijn zou ik daar nog mee kunnen leven.

We zouden een week blijven maar zijn na 1 nacht naar huis gegaan. Ik wilde hier geen nacht meer blijven. De afhandeling hiervan heeft het hotel wel netjes opgelost.

Gereisd familie in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ter Zaele*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ter Zaele in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ter Zaele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ter Zaele scoort een 8.38 uit 10 op basis van 33 reviews.