Matig

1 review over BedAndBreakfast Schorrehuisje in het Nederlands

Nooit meer.

Stef D., 13-8-2015

We hebben in deze B&B overnacht op 25 juli 2015. Best een mooie en gezellige kamer. Daar moet je het mee doen.

Dit is niet wat je van een B&B verwacht!!! Zeer korte ontvangst! Kamer tonen, vragen hoeveel pistolets we willen 's morgens en geld incasseren. Na 5 minuten was het beklonken. 's Morgens werden we al heel vroeg wakker want er is geen verduistering voor de vensters voorzien.

Het ontbijt was een heuse teleurstelling. Je krijgt 2 pistolets en een boterkoek. Er is boter en confituur en 2 schelletjes kaas, van die goedkope uit zo'n pakje en als je pech hebt dat de vorige gasten hun kaas niet hebben opgegeten dan krijg je die.

Geen vers fruit, geen ontbijtgranen, geen schelletje vlees, geen eitje ofzo.

We hebben onlangs met het gezin overnacht in een jeugdherberg hier in België en voor de helft van de prijs heb je daar dezelfde service maar het ontbijt in de jeugdherberg was 5 keer zo uitgebreid.

Hier zien ze ons niet meer terug!

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Schorrehuisje in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Schorrehuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Schorrehuisje scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.