Bed and Breakfast Knokke-Guestroom ***

Knokke-Guestroom
9,7

64 reviews over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom in het Nederlands

Mariska, 19-8-2017

Heel open ontvangen. Er werd ons veel verteld over de omgeving en met vragen konden we ook altijd terecht.

De kamer was ook goed. Alles wat we nodig hadden was aanwezig. We voelde ons gelijk thuis. Fijne plek om nog eens terug te komen.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2017

Een echte aanrader!

Koen & Anja, 19-8-2016

Logeren bij supervriendelijke mensen. De guestroomkamer was meer dan ruim genoeg met een ligging vlakbij de Lippenslaan en het station, doch 's nachts geen last van straatlawaai. Fietsen zijn gratis ter beschikking. Wij hebben genoten van ons verblijf en gaan zeker terug.
Gereisd met partner in augustus 2016

top locatie

van gils may, 22-5-2016

vriendelijk , proper en heel lekker
Gereisd met partner in november 2015

Prma verblijf!

hans en lore, 15-2-2016

Alles netjes en mooi ingericht. Prima ligging en gratis fietsengebruik.
Gereisd met partner in januari 2016

Prima verblijf!

laura, 15-2-2016

Alles is prima! Heel behulpzame eigenaars.
Gereisd met partner in januari 2016

Toppie!

viviane, 16-12-2015

Mooie kamer en zeer goede locatie in het centrum van Knokke. Leuke gastheer en gastvrouw . Ideaal om enkele dagen te verblijven, Ons zien ze terug.
Gereisd met partner in december 2015

"Heerlijk!"

Fam. Deurne, 15-8-2015

Knokke-Guestroom stond garant voor een goed en romantisch verblijf in Knokke. De kamer en badkamer waren netjes, schoon en er was over alles nagedacht. Voldoende handdoeken en voorzieningen om het netjes te houden. Dit zorgde voor een aangenaam en prettig verblijf. Aangezien ze over 2 'kamers' beschikken voelt het speciaal om er te zijn. Het gebruik van de fietsen was fijn om de afstand naar zee makkelijk(er) te overbruggen. verder is het direct gelegen aan de winkelstraat. Ideaal!!
Gereisd met partner in augustus 2015

Erg leuk verblijf!

karel, 15-8-2015

Deze plaats voldeed aan al onze verwachtingen! We verbleven er 4 dagen met onze kleine spruit.

Zeer attente gastheer en gastvrouw, elk detail is aanwezig op de kamer, de buggy konden we zo in de gang beneden achterlaten. We kregen fietsen met een kinderzitje gratis ter beschikking.

Zeer persoonlijke tips ivm inkopen en eetgelegenheden gekregen.Zij verdienen deze goede aanbeveling!! Ons zien ze terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Héél positieve ervaring!

carolien, 31-8-2014

Een héél positieve ervaring met prive overnachten! Alles was tot in de puntjes verzorgd, een gevoel van "welkom" zijn overviel ons onmiddelijk. Supper centrale ligging. Dank aan Geert en Aleksandra, wij komen terug!
Gereisd met partner in augustus 2014

Perfect mini verblijfje in hartje Knokke

Gudrun, 25-8-2014

Wij spendeerden een paar nachten in de "logies" kamer van B&B Knokke-GuestRoom. Kamer gezellig (teddybeer inbegrepen) en piekfijn in orde met zeer nette badkamer, Super ligging, met de Lippenslaan om de hoek en fietsen om het zeer fietsvriendelijke Knokke te verkennen. Compleet met stadsplan en deskundige "uit in Knokke" tips van gastheer Geert. En dat voor 80 € per nacht!

Jammer dat het weer ons een beetje parten speelde, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Knokke-Guestroom in Knokke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Knokke-Guestroom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Knokke-Guestroom scoort een 9.71 uit 10 op basis van 72 reviews.